نشتی شبکه‌های آبرسانی را به ۱۳۷ اطلاع دهید

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود چنانچه نشتی شبکه‌های آبرسانی یا سرقت والوهای آب در فضاهای سبز شهری را مشاهده کردند، به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعته در خصوص رفع معایب شبکه آبرسانی، کیفیت آبیاری و مدیریت عرصه فضای سبز جوابگوی شهروندان است.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به شیفت‌بندی ۲۴ ساعته تمام پرسنل واحد آب این سازمان، نظارت عالی و مستقیم بر انجام فعالیت‌ها همچنین بازدید میدانی از پارک‌های سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در این خصوص با توجه به نوع درخواست شهروندان، مراجعه حضوری و نظارت بر نحوه آبیاری، همچنین مدیریت کیفیت آب انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: اکثر تماسهای واصله در ۱۳۷ مربوط به کسری آب، عدم آبیاری در مناطق مختلف به دلیل بحران کم‌آبی است.

وی با بیان اینکه علیرغم شرایط موجود خدمات شهری نسبت به گرفتن تانکر و زمان‌بندی فعالیت‌ها در سه شیفت کاری جوابگوی شهروندان است، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود چنانچه نشتی شبکه‌های آبرسانی یا سرقت والوهای آب در فضاهای سبز شهری را مشاهده کردند، به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند.

مرتضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: به محض دریافت پیام‌های تلفنی یا حضوری شهروندان با ۱۳۷ طی ۲۴ ساعت مشکل اعلام شده برطرف و نتیجه آن به صورت ارتباط مستقیم توسط کارشناسان اداره ۱۳۷ به شهروند تماس گیرنده اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: حتی چنان چه گزارش مردم ارتباطی با سازمان پارک‌ها نداشته باشد، با توجه به اینکه خانواده شهرداری بزرگ است، بلافاصله مشکل مطرح شده به مسئول واحد مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود و به هیچ عنوان سلب مسئولیت نخواهیم کرد.

کد خبر 348988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.