امروز بیش از هر زمانی نیاز به حضور سرمایه‌گذاران داریم

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حضور سرمایه‌گذاران نیاز است و در این زمینه باید موانع تولید و کارآفرینی برطرف شود زیرا بخش زیادی از زیرساخت‌ها آماده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی مروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهسازی از مهم ترین زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه صنایع و تجارت هر منطقه است، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرضا در راهسازی روبه پیشرفت است و امیدواریم در هفته دولت امسال شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

وی با اشاره به پروژه  دو بانده کردن مسیر شهرضا – مبارکه، گفت: براساس زمانبدی قبلی باید زیرسازی این طرح تا پایان تیرماه امسال به پایان می‌رسید تا در هفته دولت افتتاح شود، اما بارندگی فصلی مانع از انجام آن شد و در برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده اختلال ایجاد کرد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از ادامه عملیات آسفالت مسیر شهرضا – اصفهان، خبر داد و تصریح کرد: پروژه آسفالت ۱۰ کیلومتر از این مسیر در حال انجام است و آگهی مناقصه ۱۰ کیلومتر دیگر آن نیز به زودی منتشر می‌شود.

محمودی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه، اظهار کرد: شهرک رازی شهرضا یکی از مهم ترین قطب‌های صنعتی استان بوده که در آن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل فیبر نوری این منطقه، انتقال بخشی از پساب تصفیه شده فاضلاب به این شهرک جهت رفع مشکل کم آبی و اصلاح زیرگذر ورودی شهرک، بخش از اقدامات عمرانی انجام شده یا در دست اقدام است که زمینه مناسب‌تری برای فعالیت صاحبان سرمایه و کارآفرینان فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: همه توان اجرایی و قانون گذاری و نظارتی کشور باید در راستای حمایت از تولیدات داخلی متمرکز شود، زیرا این اقدام زمینه اشتغالزایی و گردش سرمایه را فراهم می‌کند.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حضور سرمایه‌گذاران نیاز است، همه مسئولان اجرایی کشور نیز بر ضرورت رفع موانع تولید اتفاق نظر دارند، زیرا بسیاری از زیرساخت‌ها آماده است.

وی با تأکید بر ضرورت کاهش بروکراسی اداری، اظهار کرد: همه موظفیم از سرمایه‌گذارانی که قصد فعالیت در رشته‌های مختلف را دارند، حمایت کنیم و باید برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم تا شاهد رشد و توسعه اقتصاد ملی باشیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی شهرضا، تصریح کرد: منافع حاصل از راه اندازی این منطقه اقتصادی، محدود به شهرضا یا جنوب استان نیست، اقتصاد استان اصفهان از این مسئله سود می‌برد، بنابراین لازم است همکاری بین بخشی و با همه توان در این زمینه وجود داشته باشد.

محمودی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری منطقه، گفت: دولت تسهیلات مناسبی برای ایجاد مشاغل واگذار می‌کند که می‌توان از آن برای اشتغالزایی در زمینه بوم گردی و گردشگری استفاده کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر مناطق طبیعی و تاریخی بکری که در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان برای ایجاد مراکز بوم گردی وجود دارد، صنایع دستی این مناطق نیز منحصر به فرد و شناخته شده است که این دو، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری و کارافرینی فراهم کرده است.

کد خبر 348905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.