راه‌اندازی دومین مرکز معاینه فنی سیار کشور در اصفهان

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از راه‌اندازی دومین مرکز معاینه فنی سیار کشور در اصفهان خبر داد و گفت: با دریافت مجوزهای لازم از دفتر فنی استانداری، پس از تهران مرکز معاینه فنی سیار شهر اصفهان تا چهار ماه آینده در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این مرکز به صورت کانکس دارای تمام تجهیزات معاینه فنی بوده و قابل حمل و جابه‌جایی است.

وی تصریح کرد: با توجه به قیمت بالای نرخ زمین در کلان‌شهرها با اجرای این طرح امکان ارایه خدمات معاینه فنی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در خصوص تامین و خرید زمین فراهم شده است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان امکان ارایه خدمات معاینه فنی در اماکن عمومی نظیر ادارات و سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، بیمارستانها، مراکز نظامی و ... را از دیگر مزایای راه‌اندازی مرکز معاینه فنی سیار در شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: فعالیت این مرکز باعث کاهش تردد و سوخت خودروها در سطح شهر برای انجام معاینه فنی خودرو همچنین جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز معاینه فنی سیار شهر اصفهان در ایام پایانی سال نیز می‌تواند چنانچه نقص فنی در مراکز تک خط معاینه فنی ثابت ایجاد شد، با توجه به تعدد مراجعات به این مراکز اعزام شود.

طهماسبی با بیان اینکه در شهر اصفهان ۹ مرکز معاینه فنی سبک و یک مرکز معاینه فنی سیار وجود دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز معاینه فنی سیار با توجه به دستور شهردار اصفهان مبنی بر انجام پروژههای نوین با اولویت رعایت حقوق شهروندی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای راهاندازی دو مرکز سیار معاینه فنی از دفتر فنی استانداری اصفهان دریافت شده که نخستین مرکز در اصفهان تا چهارماه آینده و دومین مرکز در سال آینده راهاندازی خواهد شد.

کد خبر 348903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.