امروز مستضعفان بیش از هر زمانی نیاز به رسیدگی دارند

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: امروز شرایط کشور به صورتی است که بسیاری از مستضعفان در فشار اقتصادی قرار دارند و مسئولان باید هرچه سریع تر به وضعیت آنان رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سیدعلی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به دوم مردادماه سالروز دومین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر رجایی به عنوان رییس جمهور کشور، اظهار کرد: باید اخلاق و رفتار شهید رجایی که لحظه‌ای از خدمت به مردم دریغ نمی‌کرد سرلوحه مدیران امروز کشور قرار گیرد.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروز مدیران باید به سمتی حرکت کنند که در جهت ارزش های انقلاب اسلامی باشد، اشرافی گری مسئولان بزرگ ترین خطری که نظام را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز تهدید نظام از سوی دشمن نیست، افزود: از بین رفتن ارزش های انقلاب بزرگترین تهدید نظام است.

طهماسبی با بیان اینکه کشور در دوران مشروطیت از کاخ نشینان صدمه دید، افزود: امروز مسئولان باید بر اساس مبانی اسلام زندگی کنند زیرا زرق و برق دنیا کشور را به تباهی می کشد.

وی با بیان اینکه مدیران دهه ۶۰ همچون رجایی و باکری باید الگوی مدیران امروز باشند، افزود: مسئولان باید گره‌ گشایی مشکلات مستضعفان باشند، چراکه محرومان و مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب هستند، اما امروز آنان با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

کد خبر 348792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.