هزینه برای ساماندهی گلزارهای شهدا، سرمایه‌گذاری است

لنجان-شهردار زرین شهر گفت: مسئولان شهرستان باید تمامی امکانات را در جهت ساماندهی گلزار شهدا به کار گیرند و بستر لازم را برای ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت مردم مهیا سازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا شهرستان لنجان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکست سنگین استکبار جهانی، توطئه‌های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی استکبار جهانی برنامه ریزی شد، اما با وجود اینکه چندین کشور قدرتمند، دشمنان انقلاب را حمایت می‌کردند با هوشیاری امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام اجازه داده نشد حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و خون‌های شهیدان است و همه موظفیم به درستی از گنجینه‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس پاسداری کرده و پیام شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم چراکه شهادت ارزشی والا و اسلامی به شمار می‌آید و زنده نگهداشتن آن نیز ارزش است.

شهردار زرین شهر با اشاره به لزوم استفاده از فضای فرهنگی گلزار شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرمی است که علیه ارزش‌ها و مقدسات ما به راه انداخته‌اند از این رو همه مسئولان و آحاد مردم باید دست در دست هم دهیم تا بتوانیم از آخرین بازمانده دفاع مقدس یعنی همان گنجینه‌های معنوی که در گلستان های شهدا هستند، حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه گلزارهای شهدا بزرگترین قطب فرهنگی کشور هستند، اضافه کرد: فضاسازی گلزارهای شهدای ‌شهرستان لنجان از اهمیت بالایی برخوردار است و همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «شهدا امامزادگان عشق هستند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است» از این رو باید تلاش شود فضاسازی این مکان مقدس با سرعت هرچه بیشتر به سرانجام برسد.

محمدی با اشاره به اینکه گلزار شهدا، زبان گویایی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، تاکید کرد: هزینه کردن برای شهدا سرمایه گذاری برای آینده کشور است و همه مسئولان و دست اندرکاران باید تمامی امکانات را در جهت ساماندهی گلزار شهدای شهرستان به کار گیرند و بستر لازم را برای ساماندهی گلزار شهدا با مشارکت مردم مهیا سازند.

کد خبر 348791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.