اصلاحات لایحه مالیات بر ارزش افزوده شهرداری‌ها انجام شد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصلاحات قانون مالیات بر ارزش افزوده و اشکالاتی که بر شهرداری‌ها وارد بود بررسی و در قالب لایحه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارایه شد.

فتح الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کمیسیون‌های مختلف اجلاسیه شورای کلانشهرها حضور یافته و عملکرد هر کمیسیون را ارایه دادند، اظهار کرد: از جمله این اقدامات ارایه گزارش تولید اتوبوس‌های برقی بود که توسط رییس کمیسیون حمل ونقل و محیط زیست شورای شهر ارایه شد.

وی افزود: بر این اساس روند جایگزینی اتوبوس‌های برقی به جای اتوبوسهای دیزلی در اجلاسیه شورای کلانشهرهای کشور بررسی و پیشنهاد شد که تسهیلات لازم برای اجرای این طرح تخصیص یابد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات هوشمندسازی شهر اصفهان نیز در این اجلاسیه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: مقرر شد که که اقدامات هوشمندسازی اصفهان که سرآمد دیگر شهرها شد الگوی دیگر شهرها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین در کمیسیون درآمدهای پایدار شورای اسلامی کلانشهرها مباحث قانونی مالیات بر ارزش افزوده و ایراداتی که بر شهرداری‌ها وارد بود، بررسی و اصلاحات پیشنهادی شورا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

کد خبر 348743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.