پروژه های نیمه تمام در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارد

مبارکه - معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام است و تا تکمیل پروژه های نیمه تمام نباید هیچ پروژه جدیدی آغاز شود.  

به گزارش خبرنگار ایمنا شهرستان مبارکه، مهرالله رخشانی مهر در بازدید از طرح های نیمه تمام مدارس این شهرستان اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه هایی که ۶۰تا ۷۰ درصد پیشرفت داشته اند در دستور کار نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: از مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های آموزشی در شهرستان مبارکه استقبال می کنیم.

محمد حسین سجاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در این بازدید تصریح کرد: شهرستان مبارکه در بین پنج شهرستانی که بیشترین بافت فرسوده را در استان اصفهان دارد، قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه های آموزشی در مبارکه همچنان مسکوت مانده است و در این مقطع زمانی نیز شرایط برای تکمیل و بهره برداری از آن وجود ندارد، افزود: باید با اولویت بندی طبق زمانی که در دست داریم برنامه ریزی کرده تا تمامی پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

سجاد از تکمیل و بهره برداری مدرسه برزگران مبارکه تا اوایل مهرماه خبر داد و گفت: این آموزشگاه در سال تحصیلی جدید در اختیار حدود ۵۰۰ دانش آموزان قرار می گیرد. 

زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان اظهار کرد: مرکز رفاهی تفریحی فرهنگیان مبارکه(خانه معلم) که پس از گذشت ۲۶ سال، شهریور ماه امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

داوود رجبی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه در این بازدید ضمن ابراز نگرانی از کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: شهرستان مبارکه مهرماه با آغاز سال تحصیلی جدید برای حدود ۴۰۰ دانش آموز با مشکل کلاس و بحران مواجه است و باید جوابگوی مردم و دانش آموزان باشد.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار دانش آموز در شهرستان مبارکه مشغول به تحصیل هستند، افزود: امکانات و تجهیزات در این شهرستان بسیار محدود است. 

به گزارش ایمنا، در سفر معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مقرر شد با توجه به اعتبارات اختصاص داده شده مشکل پایه دوازدهم در مبارکه تا اول مهرماه رفع شود. 

کد خبر 348733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.