توضیح مدیر منطقه دو شهرداری در خصوص سگ های ولگرد شهرک پرتو

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از تخلیه نخاله‌های ساختمانی، مشکلات اتوبوسرانی در منطقه دهنو، معضلات پارک قلمستان و آسفالت بعضی از معابر به عنوان مهم ترین مشکلات منطقه دو شهرداری اصفهان نام برد که با اولویت‌بندی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کیهانی که با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، شنونده و پاسخگوی دغدغه‌ها، مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان منطقه دو شهرداری بود، در پاسخ به تماس تلفنی یکی از شهروندان در خصوص معضل سگ‌های ولگرد در شهرک پرتو، اظهار کرد: شهرداری نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کرده، اما با توجه به اینکه برخی از شهروندان در منطقه بختیار دشت و شهرک پرتو نسبت به غذا دادن به این سگ‌ها اقدام می‌کنند، باعث بازگشت این حیوانات می شوند البته در این خصوص تذکرات لازم به شهروندان داده شده و نسبت به جمع آوری سگ‌ها نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تخلیه نخاله‌های ساختمانی، مشکلات مربوط ‌به اتوبوس‌رانی در منطقه دهنو، معضلات پارک قلمستان و آسفالت برخی از معابر را از جمله مشکلات منطقه دو شهرداری اصفهان عنوان کرد و گفت: با اولویت‌بندی این مشکلات تا حد توان نسبت به رفع آنها اقدام می‌کنیم.

وی سامانه ۱۳۷ را «پلیس شهرداری» دانست و اظهار کرد: این سامانه پاسخگو و چشم بیدار مدیران مناطق است تا دغدغه‌های مردم را بدون واسطه به گوش آنان برساند.

کیهانی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ واسطه‌ها را برداشته و مشکلات را به گوش مدیران می‌رساند، تصریح کرد: برای رفع معضلات و درخواست‌های مردم منطقه که از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ مطرح شده، اقداماتی صورت گرفته و برای بخش دیگری از مشکلات که در حال حاضر امکان رفع آنها وجود ندارد به دنبال یافتن راهکارهای جایگزین هستیم.

وی از افزایش دو درصدی میزان رضایت شهروندان از عملکرد منطقه دو شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان رضایتمندی شهروندان طبق آمار دریافت شده از سامانه ۱۳۷ اعلام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه دو از نظر پاسخگویی در رتبه دوم قرار دارد و میزان رضایتمندی شهروندان این منطقه در سال جاری ۸۸ درصد است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت در منطقه دو شهرداری اصفهان تلاشی مضاعف برای ارتباط بدون واسطه و مستمر با شهروندان داشته‌ایم، زیرا اعتقاد داریم ارتباط مستقیم با مردم می‌تواند در آشنایی با مشکلات مردم منطقه و دغدغه‌ها و مسائل آنها بسیار مؤثر باشد.

کد خبر 348717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.