کمبود امکانات در مقابل پتانسیل ورزشی تیران و کرون

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: کمبود امکانات و فضای ورزشی در مقابل پتانسیل ورزشی شهرستان تیران و کرون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مهدی مرادی در همایش تجلیل از ورزشکاران جودو این شهرستان با اشاره به فعالیت نزدیک به 20 هیئت ورزشی در این منطقه اظهار کرد: ورزشکاران با استعداد و توانمندی در شهرستان تیران و کرون مشغول به فعالیت هستند که از بین آن ها مربیان برجسته ای در سطح استانی و ملی تربیت شده اند.

وی افزود: کمبود امکانات و فضای ورزشی در مقابل پتانسیل ورزشی شهرستان تیران و کرون قرار گرفته که این کمبودها مانع از پیشرفت ورزشی اهالی ورزشکار این منطقه شده و برای خروج از این مشکل و کمبودها نیازمند مشارکت بخش خصوصی و خیران در کنار بودجه های دولتی هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون عدم وجود سالن ورزش های رزمی را یکی از مهم ترین چالش های پیش روی ورزش این شهرستان عنوان کرد و افزود: با مشارکت 50 درصدی خیران و مشارکت 50 درصدی اعتبارات دولتی سالن ورزش های رزمی این شهرستان احداث می شود.

وی توسعه ورزش در بخش های مختلف شهرستان را از برنامه های مهم در این منطقه دانست و گفت: بیش از 10 خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شده که شوراهای اسلامی و دهیاران در راه اندازی این خانه های ورزشی همکاری کرده اند.

مرادی با بیان اینکه ورزشکاران باید روحیه جوانمردی را در خود پرورش دهند، تصریح کرد: در کنار فعالیت های تخصصی ورزشی تقویت روحیه های فرهنگی و انقلابی و همچنین تقویت ارزش های اسلامی در ورزش از جایگاه مهمی برخوردار است که باید مربیان در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 348680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.