تقدیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا از ایمنا

شهرضا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا از کسب رتبه نخست این شهرستان در میان شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدرضا انصاریپور عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار کرد: دولت، بخش خصوصی و خیران همه تلاش خود را برای مبارزه با پدیده اعتیاد به کار گرفته‌ و در این زمینه به نتایج قابل توجهی دست یافته‌اند.

وی با بیان اینکه مقابله با اعتیاد وظیفه همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: اعتیاد به عنوان معضل هزاره سوم، تهدیدی علیه همه انسان‌ها در همه کشورهای جهان است و مقابله با آن نیز نیازمند عزم همگانی همه کشورها است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به اهمیت آموزش در پیشگیری از اعتیاد، گفت: آگاه سازی و افزایش دانش عمومی در زمینه اعتیاد و مواد مخدر سنتی و صنعتی، خانواده‌ها را در زمینه توانمند می‌کند و به این ترتیب، مهمترین نهاد اجتماعی در مقابل اعتیاد ایمن‌تر می‌شود.

انصاریپور اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در آموزش و پرورش و همچنین در دانشگاه‌ها، تا حد قابل توجهی از گرفتار شدن افراد در دام اعتیاد، می‌کاهد.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان شهرضا در مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، اظهار کرد: در سال گذشته شهرضا رتبه نخست مبارزه با مواد مخدر را در میان شهرستان‌های استان اصفهان کسب کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت: یکی از مهمترین و بهترین اقدامات انجام شده در این هفته، پوشش خبری فعالیت‌های انجام شده و برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی با مسئولان کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بود.

انصاری پور ادامه داد: برگزاری نمایشگاه اعتیاد، چهار همایش تخصصی، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر، از جمله فعالیت‌های انجام شده در این هفته بود.

وی گفت: خبرگزاری ایمنا در این هفته با انعکاس مناسب رویدادها و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان، سهم قابل توجهی در پوشش خبری برعهده داشت.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از فعالیت‌های خبرگزاری ایمنا در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شهرضا، تقدیر شد.

کد خبر 348674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.