توزیع ناعادلانه اعتبارات بسیاری از پروژه ها را نیمه تمام گذاشته است

گلپایگان- معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: توزیع ناعادلانه اعتبارات سبب شده بسیاری از پروژه ها سال ها نیمه تمام بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، امیررضا خادم امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاح سالن کشتی امام علی(ع) این شهرستان اظهار کرد: با حمایت دولت و مجلس ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش و جوانان اختصاص داده شد و در یک سال گذشته نیز بودجه ورزش و جوانان در سطح کشور بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی گفت: بیش از چهار هزار طرح ورزشی نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که تکمیل تمامی پروژه‌ها با این میزان بودجه امکان پذیر نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی لازم است، افزود: با پیگیری و تلاش نماینده شهرستان بودجه لازم برای افتتاح سالن ورزشی خانه کشتی گلپایگان جذب شده و امروز این مجموعه با تمام مشکلات پیش رو به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به وجود استعداد زیاد جوانان گلپایگانی در زمینه ورزش کشتی خاطرنشان کرد: این شهرستان پتانسیل خوبی در زمینه ورزش کشتی دارد که می توان با حمایت‌ از جوانان علاقمند در این رشته زمینه مدال آوری در عرصه های جهانی را فراهم کرد.

خادم با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام سرمایه ملی است، گفت: عدم توزیع عادلانه اعتبارات سبب شده بسیاری از پروژه ها سال ها نیمه تمام بماند. در حالی که تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد، اما متاسفانه در بعضی مناطق حتی یک پروژه ورزشی نیز احداث نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جذب بودجه کار تخصصی نیاز دارد، گفت: دو تخته تشک کشتی و مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای تهیه تجهیزات لازم سالن کشتی امام علی(ع) تا دو ماه آینده اختصاص می‌یابد.

خادم تأکید کرد: فلسفه اصلی ورزش در زمینه قهرمانی نشاط و غرور عمومی و سلامت اجتماعی است.

کد خبر 348654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.