دانشگاه فرهنگیان دانشجوی تراز انقلاب اسلامی تربیت کند

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه فرهنگیان باید دانشجویان تراز انقلاب اسلامی تربیت کند که در بعد علمی، اخلاقی و انقلابی پیشتاز باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علی تقوی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان معلم تربیت می‌شود، اظهار کرد: کسانی که در جامعه خواهان انجام کار تربیتی هستند باید به این دانشگاه توجه داشته باشند که این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه باید دانشگاه فرهنگیان دانشجوی تراز انقلاب اسلامی تربیت کند، افزود: این گروه از دانشجویان بایستی در بعد علمی، اخلاقی و انقلابی پیشتاز باشند چرا که دانشگاه فرهنگیان فقط وظیفه ارائه آموزش علوم و فنون به دانشجویان را ندارد و می‌طلبد که تزکیه مقدم بر آموزش علوم و فنون باشد.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر حساسیت بالای دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: هر چقدر که حساسیت‌ها در دانشگاه فرهنگیان بیشتر باشد، آسیب‌زایی کمتر است، معلمان آینده در این دانشگاه تربیت می‌شوند و نباید در این زمینه گزینش سطحی داشته باشیم.

وی توسعه روابط نهادهای مختلف با دانشگاه فرهنگیان را ضروری دانست و گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که نمایندگانشان در دانشگاه‌ها به عنوان مبلغ خوب و موفق عمل کرده و از تجملات و ریخت و پاش‌های زائد اداری و سازمانی پرهیز کنند و الگویی برای همه مدیریت‌ها باشند.

حجت‌الاسلام تقوی خاطر نشان کرد: استان اصفهان با برخورداری از ۱۰ دفتر نهاد نمایندگی بعد از تهران بزرگترین استان از نظر سازمان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها بوده و انسان‌های مخلص و متعهدی در این دانشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 348653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.