۱۰ کشته و زخمی در تصادفات جاده‌ای/ سارقان ۳۰ میلیاردی منازل دستگیر شدند

شش کشته و مجروح در تصادف دو سواری پژو، دستگری سارقان ۳۰ میلیاردی منازل در اصفهان، دستگیری سارق حرفه ای کابل برق در خمینی‌شهر و کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال داخل خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و با انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام توانستند ۲ سارق داخل خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ پورکاوه بیان کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از پارکینگ های عمومی و اختصاصی برای پارک خودرو خود استفاده کنند و از قرار دادن کیف و اشیای با ارزش در داخل خودرو و در دید همگان اجتناب کنند.

۶ کشته و مجروح در تصادف ۲ سواری پژو در اصفهان

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه سواری ۴۰۵ در گردنه "زینل"، بلافاصله تیم گشت پلیس‌راه "اصفهان - نائین" به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه، یکی از سرنشینان یکی از خودروها فوت و راننده و ۴ سرنشین دیگر این خودروها نیز مجروح شدند، گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود در یکی از محورهای ورودی استان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور، هشت کارتن حاوی ۲۰۲ عدد بسته یک کیلوگرمی پودر ویتامین سی، ۱۲حلقه لاستیک، ۶۰ دستگاه تبلت و ۱۰۷ دستگاه گیرنده دیجیتال کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگری سارقان ۳۰ میلیاردی منازل در اصفهان

وی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آن ها موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم های ویژه ای از واحد گشت انتظامی شهرستان اصفهان وارد عمل شده و سرانجام مأموران حین گشت زنی در یکی از مناطق ۲ نفر را در حال بالا رفتن از دیوار منزلی مشاهده کرده و بلافاصله برای دستگیری آنان اقدام می کنند.

سرهنگ سلیمیان بیان کرد: متهمان با مشاهده مأموران پابه فرار می گذارند که سرانجام در عملیات تعقیب و گریز هر ۲ نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این سارقان با همدستی یکدیگر توانسته بودند ۳۰ میلیارد ریال طلاجات را از منازل مردم سرقت کنند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک و نیم کیلوگرم طلاجات مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

کشف بیش از ۱۰۹ کیلو گرم تریاک در اصفهان

سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشرافیت بالای اطلاعاتی و اقدامات تخصصی خود نسبت به انتقال یک محموله موادمخدر از مرزهای شرقی کشور به سمت استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص واحدهای عملیاتی، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های استان سرانجام یک دستگاه خودرو تریلی "اف اچ" و یک دستگاه خودرو سواری "تیبا" حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این عملیات، مأموران طی بازرسی از خودروهای مذکور، ۱۰۹ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک را کشف و سه سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف ۲ دستگاه سواری پژو در اتوبان "ذوب آهن"، ماموران پلیس راه "اصفهان - شهرکرد" سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه، راننده یکی از خودروها جان خود را از دست داد و ۳ سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

سرهنگ پورقیصری بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است .

دستگیری سارق حرفه ای کابل برق در خمینی‌شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد ، فرمانده انتظامی خمینی شهر  گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل برق فشار قوی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و با انجام اقدامات تخصصی سرانجام موفق به شناسایی یک سارق شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار۵۰ کیلو گرم کابل برق فشار قوی به ارزش بیش از۱۷ میلیون ریال کشف شد.

کد خبر 348612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.