کشف و ضبط ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

نطنز-فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در چهار ماه اخیر بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و یک هزار و ۲۰۰ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی نطنز با اشاره به وظایف دشوار نیروی انتظامی در طول سال که مهم ترین آن خدمت به مردم است، این وظایف را بسیار سخت و گاه طاقت فرسا عنوان کرد و از زحمات نیروی انتظامی در تمام حوزه های مسئولیتی خود قدردانی کرد.

سردار معصوم بیگی افزود: خدمت بی منت و حداکثری به مردم و همچنین سرباز خوبی برای ولایت بودن دو مولفه مهمی است که نیروی انتظامی آن را در اولویت قرار داده و به لحاظ اهمیت این دو موضوع همواره توجه به آن ها را به نیروها در سطح استان سفارش می کنیم.

وی وظایف امروز نیروی انتظامی را نسبت به گذشته گسترده تر عنوان کرد و گفت: در گذشته تنها حفظ امنیت جانی مردم اهمیت داشت، اما امروز فعالیت نیروی انتظامی وارد حوزه های اقتصادی و اجتماعی مختلفی شده است.

فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند تا در چندین جبهه مختلف به نظام و انقلاب فشار وارد و با عملیات اقتصادی و عملیات روانی کشور را تضعیف کند، آن ها در صدد هستند تا با وارونه جلوه دادن حقیقت در حوزه هایی که جمهوری اسلامی اقتدار کامل را کسب کرده است ضربه هایی را به مردم وارد کند که هجمه به نیروی انتظامی یکی از آن ها است.

وی مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان عنوان کرد و افزود: کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رابطه و کشف ۱۲ تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون، نتیجه تلاش نیروی انتظامی استان بوده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مرتضی هادیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان نطنز معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی قدردانی شد.

کد خبر 348596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.