چهارماه حقوق سال ۹۷ کارگران عمران پرداخت شده است/ معوقات حقوق مربوط به سالهای گذشته است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون سه حقوق کامل و معادل یک حقوق که شامل سنوات سال ۹۶ است به کارگران سازمان عمران پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا، سعید کورنگ بهشتی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پرداخت نسبت متناسب حقوق کارگران انجام داده‌ایم، اظهار کرد: امسال چهار نوبت به کارکنان سازمان عمران پرداختی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این پرداخت‌ها با تصویب هیئت مدیره قرار شد دو آیتم دیگر شامل پاداش غیرمتغیر و بن کالای غیرنقدی نیز برای این افراد در نظر گرفته شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال های ۹۴ و ۹۵ حدود ۲۱۸ نفر بدون ضابطه به این سازمان اضافه شده‌اند، ادامه داد: همین عامل سبب شده تجمع نیرو در سازمان زیاد باشد. این افراد حدود چهار ماه حقوق معوق دارند که مربوط به پایان سال ۹۵ و اوایل سال ۹۶ است. همچنین حدود پنج روز پیش معادل یک حقوق را دریافت کرده‌اند، اما اعتراض آن ها مربوط به چهار ماه حقوق عقب افتاده سال‌های پیش است.

کورنگ بهشتی تاکید کرد: تامین حقوق برای سازمانی که حدود ۲۵۰ نفر نیروی مازاد دارد کار بسیار سختی است، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا معوقات پرداخت شود.

کد خبر 348578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.