صدور روادید زائران اربعین بایدتعیین تکلیف شود

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: باید در خصوص نحوه صدور روادید زائران اربعین تصمیم گیری های نهایی با طرف عراقی انجام شود تا برنامه ریزی ها بر همان اساس باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با محوریت بررسی برنامه های اجرایی کمیته فرهنگی-آموزشی و کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی و همچنین بررسی شرایط تسهیل صدور روادید به زائران حسینی در محل وزارت کشور برگزار شد.

 حسین ذوالفقاری در آغاز این جلسه گفت: دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین جلسات جداگانه ای برای به نتیجه رساندن موضوعات بین بخشی برگزار می کند تا مباحث سریع تر به نتیجه برسد و نتیجه نهایی این نشست های محدود، در جلسه ستاد مرکزی مطرح می شود.

وی افزود: بایستی در خصوص نحوه صدور روادید زائران اربعین تصمیم‌گیری‌های نهایی با طرف عراقی انجام شود تا برنامه ریزی ها بر همان اساس باشد.

ذوالفقاری اشاره کرد: جلسه مشترکی در مرداد ماه با طرف عراقی خواهیم داشت تا انتظارات استانداری ها، کمیته ها و ستاد مرکزی اربعین و نهادهای مرتبط بیان و مطالبات و انتظارات طرف عراقی نیز در همین راستا اعلام و مورد تبادل نظر دو طرف واقع شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: اعتباراتی برای بهبود زیرساختهای استان ایلام و مرز مهران تعلق گرفته است که با تصویب ستاد مرکزی و تحت نظارت این ستاد، در موارد دارای اولویت هزینه خواهد شد.

کد خبر 348517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.