فرهنگ جهادی بسیج، بن بست ها را شکسته است

نطنز-فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: روحیه و فرهنگ جهادی بسیجی در عرصه های مختلف بن بست های کشور را شکسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حسین خدامیان دربازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای طار از توابع نطنز گفت: بسیجی هرجا باشد بدون توجه به امکانات محدود، اقدامات بزرگی انجام می دهد.

سرهنگ پاسدار خدامیان ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه بسیجیان گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.

وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار  بسیجیان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام زندگی در کنار خانواده و رفاه، آسایش را کنار می گذارد و به جای آن در دورتر از محل زندگی خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت دینی و با ارزش است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز اضافه کرد:روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور بن بست ها را شکسته است.

هم چنین، سرگرد پاسدار حسنعلی رحمانی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز  گفت: بسیج سازندگی شهرستان نطنز برای برگزاری اردوی های جهادی برای محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی-جهادی خود را به صورت مستمر ادامه می دهد.

رحمانی گفت: ساخت و تکمیل منزل مسکونی خانواده ای تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی به همت بسیجیان، از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

کد خبر 348493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.