کشف ۱.۵ کیلوگرم طلا از مخفیگاه سارقان منزل/ چهار نفر در واژگونی سمند جان باختند

کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان، دستگیری سارقان داخل خودرو در کاشان، کشف ۱۰کیلو گرم تریاک در نجف آباد و پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آن ها موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم های ویژه ای از واحد گشت انتظامی شهرستان اصفهان وارد عمل شده و سرانجام مأموران حین گشت زنی در یکی از مناطق ۲نفر را در حال بالا رفتن از دیوار منزلی مشاهده کرده و بلافاصله برای دستگیری آنان اقدام می کنند.

سرهنگ سلیمیان بیان کرد: متهمان با مشاهده مأموران پابه فرار می گذارند که سرانجام در عملیات تعقیب و گریز هر ۲نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این دو سارق با همدستی یکدیگر توانسته بودند ۳۰ میلیارد ریال طلاجات از منازل مردم سرقت کنند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک و نیم کیلوگرم طلاجات مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

برخورد موتور سیکلت با کشنده ولوو یک کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در ساعت ۳۰ ۱۰ مورخ ۹۷/۰۴/۲۳ در پی برخورد موتور سیکلت با کشنده ولوو در آزادراه نطنز ، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه نطنز بادرود به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در بررسی انجام شده مشخص گردید کشنده ولوو به رانندگی فردی ۴۷ ساله در حال عبور از این مسیر با موتور سیکلت برخورد میکند که متاسفانه در این حادثه ،راننده موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می گردد.

وی افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو موتور سیکلت اعلام کردند.

بی احتیاطی راننده کامیونت حادثه آفرید

سرهنگ  جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع حادثه تصادف بین یک دستگاه کامیونت کاویان با یک دستگاه خودروی سواری پراید در جاده قدیم کاشان_قم بلافاصله مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی کامیونت پس از برخورد با سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شد که راننده آن بر اثر شدت صدمات وارده در دم جان باخت .

سرهنگ کریمی خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت را  علت وقوع این سانحه رانندگی عنوان کرد.

دستگیری سارقان داخل خودرو در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه،  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال داخل خودروی آنها ، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در این خصوص تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و با انجام یکسری اقدامات علمی و تخصصی ، سرانجام ۲ نفر سارق داخل خودرو که اقدام به این سرقت ها کرده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ پورکاوه  ادامه داد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چندین فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه اجرای طرح های مقابله ای خود به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده که از جنوب به سمت تهران در حرکت بود حین تردد در یکی از محورهای ورودی استان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک گمرکی برای بار خود بود بیان داشت: در بازرسی از این کامیون ۸ کارتن حاوی ۲۰۲ عدد بسته یک کیلوگرمی پودر ویتامین سی ، ۱۲ لاستیک ، ۶۰ دستگاه تبلت و ۱۰۷ دستگاه گیرنده دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلیمیان عنوان داشت: ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۰کیلو گرم تریاک در نجف آباد

سرهنگ، محمد رضا خدا دوست، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان ، مأموران این فرماندهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی از منزل عامل توزیع مواد مخدر بازرسی به عمل آوردند که در این عملیات مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک به همراه ۳ دستگاه ترازوی توزین مواد کشف شد.

پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در اصفهان

سرهنگ محمدحسن اسماعیلی، سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی ، طرح بازدید و کنترل واحد های صنفی پوشاک مردانه توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در شهر اصفهان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این طرح از ۷۶۳ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که درنتیجه ۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سرهنگ اسماعیلی از صدور اخطاریه پلمپ برای ۴۴ واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان ۹۷ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

واژگونی سمند در اتوبان نطنز _کاشان چهار کشته برجای گذاشت

سرهنگ" جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ساعت ۲۵ دقیقه بامداد امروز ماموران پلیس راه استان در پی اطلاع از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در اتوبان نطنز_ کاشان که منجر به آتش سوزی نیز شده بود بلافاصله به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودرو براثر شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی در دم جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کریمی، سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی عنوان کرد.

توقیف محموله لوازم خانگی قاچاق در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی شهید "رئیسیان" این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر سمیرم به شهرضا به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و بلافاصله آن را متوقف گردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار خود بود افزود: در بازرسی صورت گرفته تعداد ۲ دستگاه تلوزیون ال ای دی ۷۵ اینچ ، یک عدد کولر گازی ،یک عدد جارو برقی و یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاچاق کشف شد.

وی ارزش محموله مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

کد خبر 348414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.