"فوتبال به وقت اصفهان" به جام جهانی ختم نمی‌شود

مدیر و مجری طرح ویژه‌برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با بیان اینکه قرار است این برنامه در تمامی فصول اجرا شود، گفت: یکی از اهداف این طرح معرفی پیشکسوتان فوتبال اصفهان به نسل جدید هواداران است.

مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: سال‌ها منتظر فرصتی بودیم تا مسابقات فوتبال تورنمنت‌های معتبر مانند برخی از کلانشهرهای دیگر بر روی پرده فرهنگسراها و سینماهای شهر اصفهان پخش شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فوتبال ابزار جذابی برای پرکردن اوقات فراغت علاقه‌مندان است، نگاه ما فراتر از برگزاری تورنمنت‌های مهمی مثل جام جهانی است و در نظر داریم این برنامه را در تمامی فصول اجرا و در کنار پخش فوتبال، ویژه‌برنامه‌های مختلف و جُنگ‌های ورزشی جذابی نیز برگزار کنیم تا اوقات فراغت خوبی را در آخر هفته‌ها برای جوانان رقم بزنیم.

مدیر طرح و مجری برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" تصریح کرد: قبل از شروع بازی‌های جام جهانی به‌صورت آزمایشی برنامه را با پخش بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین تیم‌های رئال مادرید و لیورپول بود در فرهنگسرای اسوه که از بهترین و مجهزترین فرهنگسراهای شهر اصفهان است آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای اسوه تحت مدیریت شهرداری منطقه دو است، خاطر نشان کرد: این برنامه با حضور هواداران فوتبالی اصفهان که عموماً هواداران دو تیم سپاهان و ذوب آهن بودند برگزار و جو فوق‌العاده‌ای ایجاد شد چراکه تنها به پخش بازی فوتبال اکتفا نکردیم و یک ساعت قبل از شروع بازی از پیشکسوتان و ستارگان محبوب اصفهان از جمله رسول کربکندی، محمدباقر صادقی، گلر ذوب آهن، هادی ریش اصفهانی، گلر سابق استقلال و سپاهان، سپهر محمدی، گلر تیم ملی فوتسال و ناصر نویدنیا، گلر پیشکسوت سپاهان دعوت کردیم تا از خاطرات فوتبالی خود از زمین‌های فوتبال بگویند و نظراتشان را در مورد تیم‌های محبوب خارجی و... برای حاضران بیان کنند.

رمضانی افزود: در ادامه و با شروع بازی‌های جام جهانی دیدارهای ایران مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال پخش شد که با استقبال زیاد و حضور خانواده‌ها روبه‌رو بود و صحنه‌های زیبایی از خوشحالی، ناراحتی و اشک مردم ثبت شد، بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا فرهنگسرای اسوه را به پاتوق فوتبالی تبدیل کنیم و حتی اگر قرار باشد بازی‌های جام جهانی در نقاط دیگری از شهر اصفهان همزمان پخش شود فرهنگسرای اسوه به عنوان پایگاه اولیه حفظ شود.

وی اظهار کرد: بازی‌های مهم دیگر در مرحله یک هشتم نهایی و دیدار نیمه‌نهایی را روی پرده فرهنگسرای اسوه بردیم و امشب هم بازی فینال جام جهانی را پخش می‌کنیم.

رمضانی تاکید کرد: با اتمام بازی‌های جام جهانی، این ویژه‌برنامه به پایان نمی‌رسد و از پنجم مردادماه که مسابقات لیگ برتر شروع می‌شود با محوریت پخش دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن این طرح ادامه پیدا می‌کند تا تنها به پخش یک تورنمنت ختم نشده باشد و این طرح در تمام فصول پابرجا باشد.

مدیر طرح ویژه‌ برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با اشاره به استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها در این چند برنامه و تشکر از شهرداری منطقه دو اصفهان به خاطر اعتمادی که برای اجرای این طرح داشته است، گفت: از دیگر اهداف این برنامه معرفی پیشکسوتان فوتبال به نسل جدید هواداران است.

وی ادامه داد: قصد داریم هواداران فوتبال، پیشکسوتان و ستاره‌های محبوب خود را از نزدیک ببینند چراکه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال اصفهان فراموش شده اند و در عزلت رسانه‌ای به‌سر می‌برند، سعی داریم با دعوت از آن‌ها نسل جدید هواداران فوتبال اصفهان با این افراد و کاپیتان‌های اسبق تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در دهه‌های گذشته و جام تخت جمشید آشنا شوند.

کد خبر 348364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.