شیاطین سرخ برنزی شدند/ سه شیرها با دست خالی به خانه بر گشتند

تیم ملی بلژیک با پیروزی برابر انگلیس عنوان سومی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تصاحب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های بلژیک و انگلیس در ورزشگاه سن پترزبورگ با قضاوت علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به مصاف هم رفتند که در نهایت این بلژیک بود که با برتری ۲ بر صفر مدال برنز مسابقات را بدست آورد.

گل‌ها: مونیر (دقیقه ۴) و هازارد (دقیقه ۸۲) برای بلژیک

اخطار: جان استونز (دقیقه ۵۲) و هری مگوایر (دقیقه ۷۷) از انگلیس؛ اکل ویتسل (دقیقه ۴+۹۰) از بلژیک

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، ونسان کمپانی، یان فرتونگن، یور تیلمنز (۷۸- موسی دمبله)، اکل ویتسل، توماس مونیه، ناصر شاذلی (۳۹- توماس فرمالن) ، کوین دی بروین، ادن هازارد و روملو لوکاکو (۶۰- دریس مرتنس)

انگلیس: جوردن پیکفورد، فیل جونز، جان استونز، هری مگوایر، اریک دایر، روبن لوفتوس‌چیک (۸۴- دله آلی)، فابیان دلف، کیرن تریپر، دنی رز (۴۶- جسی لینگارد)، رحیم استرلینگ (۴۶- مارکوس راشفورد) و هری کین

دیدار بازنده‌های مرحله نیمه نهایی جام جهانی در حالی در ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار می‌شد که کسب عنوان سومی با توجه به سوابق دو تیم در تاریخ جام جهانی عنوان مهمی به شمار می‌رفت و همانطور که مربیان دو تیم قبل از بازی گفته بودند دو تیم کاملاً جدی برای کسب عنوان با ارزش سومی به مصاف هم رفتند.

بلژیک که در ترکیب خود بیشتر از انگلیس از بازیکنان اصلی استفاده کرده بود بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۴ روی یک ارسال تیز از سمت چپ توسط "چادلی"، با ضربه تمام کننده "مونیر" در چند قدمی دروازه گل برتری را به ثمر رساند. بلژیک که تیم برتر میدان بود در نیمه نخست باز هم فرصت گلزنی داشت اما نتوانست به گل‌های بیشتری برسد.

در نیمه دوم انگلیس با ورود چند مهره اصلی و هجومی خود مثل "لینگارد" و "راشفورد" برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی کرد. آنها در اواسط نیمه دوم توسط "دایر" صاحب یک موقعیت تک به تک شدند که ضربه نهایی او را "آلدرویرلد" از روی خط دروازه بیرون کشید. اما در ادامه انگلیس که جلو کشیده بود روی یک ضد حمله در دقیقه ۸۲ توسط "ادن هازارد"، کاپیتان بلژیک گل دوم را هم دریافت کرد تا خیال شیاطین سرخ اروپا بابت کسب عنوان سومی راحت شود.

بدین ترتیب بلژیک برای اولین بار در رتبه سوم جام جهانی ایستاد و بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها رقم زد. انگلیس نیز مانند جام جهانی ۱۹۹۰ تیم چهارم مسابقات شد.

کد خبر 348327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.