نداشتن آگاهی سبب تقاضای کالای قاچاق در بازار شده است

تیران-فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: عدم آگاهی فردی و اجتماعی درباره چالش های اقتصادی با عرضه کالای قاچاق منجر به تقاضای برای این دسته از کالا شده است.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به تقاضای کالای قاچاق در بازار و خرید این دسته از کالاها توسط مردم اظهار کرد: عدم آگاهی فردی و اجتماعی درباره چالش های اقتصادی با عرضه کالای قاچاق منجر به تقاضای برای این دسته از کالا شده که آگاهی بخشی به مردم سبب کاهش تقاضا می شود.

وی با بیان اینکه چالش های اقتصادی کشور با حمایت از کالاهای ایرانی و غیرقاچاق رفع می شود، افزود: جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق در بازار توسط پلیس با مشارکت دستگاه های نظارتی و اجرایی شهرستان تیران و کرون در غالب گشت مشترک انجام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پلیس اماکن، اصناف را بر توجه نسبت به جلوگیری از عرضه کالای قاچاق توجیه کرده اند، تصریح کرد: فروشگاه هایی که سبب اختلال در نظم اقتصادی شده اند شناسایی و  با آنان برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: ایست و بازرسی در جاده های شهرستان تیران و کرون جهت برخورد با مجرمان ایجاد و از عرضه تمامی این کالاها جلوگیری شده است.

سرهنگ صادقی آگاهی به مردم نسبت به معضلات کالای قاچاق در جامعه را مهم دانست و عنوان کرد: پلیس با حضور در مساجد و محافل عمومی آگاهی بخشی نسبت به مشکلات و معضلات مصرف کالای قاچاق را انجام می دهد.

کد خبر 348326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.