برنامه پروازهای رفت کاروان حجاج از اصفهان مشخص شد

کاروان‌های ایستگاه اصفهان از هشتم تا ۱۹ مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت اعزام حجاج از اصفهان به عربستان اظهار کرد: از استان اصفهان ۴۵ کاروان شامل ۴۱ کاروان از زائران اصفهان، چهار کاروان از زائران استان چهار محال و بختیاری و یک کاروان از استان یزد اعزام می‌شود.

غلامعلی زاهدی با بیان اینکه شش هزار و ۵۹۶ نفر از ایستگاه اصفهان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، افزود: از این تعداد شش‌هزار و پنج نفر از اصفهان، ۴۵۱ نفر از چهار محال و بختیاری و ۱۴۰ نفر از یزد به این سفر اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه زمان پروازهای رفت اصفهان به عربستان مشخص شده است، اضافه کرد: بر این اساس کاروان‌های ایستگاه اصفهان از هشتم تا ۱۹ مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پروازهای برگشت از سرزمین وحی نیز از هشتم تا ۲۱ شهریور اعلام شده است، ادامه داد: هنوز برنامه‌ریزی جزئی برای برگشت زائران انجام نشده است.

زاهدی همچنین در خصوص عدم صدور ویزا از سوی عراق برای زایران ایرانی گفت: مشکلی در صدور ویزا برای زایران اصفهانی وجود نداشته و تا دو روز گذشته ویزا صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته حج اظهار کرد: به مناسبت این هفته تجدید میثاق با خانواده شهدا به ویژه شهدای منا، حضور در نماز جمعه، برپایی نمایشگاه عکس، تبلیغات شهری و ... را در دستور کار داریم.

کد خبر 348259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.