تخلفات مالی نارضایتی و ناامیدی را به همراه دارد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: تخلفات و جرایم مالی و اختلاس ها نارضایتی  مردمی و ناامیدی نسبت به نظام را به همراه دارد و باید از چنین حرکاتی در کشور جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، اظهار کرد: مردم علاوه بر تحمل شرایط سخت اقتصادی در مقاطع مختلف زمانی از اختلاف و تخلف مالی با خبر می شوند که نارضایتی و نا امیدی به همراه دارد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به تخلفات اقتصادی و تصرف بیت المال تصریح کرد: برخی از افراد سودجو به راحتی به بیت المال صدمه می زند و دارایی مملکت را غارت می کنند در نقابل نیز برخورد خاصی جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی نمی شود.

وی ادامه داد: مردم همواره در صحنه های مختلف نظام شرکت داشته و مسئولان را در رده های مختلف برای تحقق برنامه های آنان حمایت کرده اند، اما امروز در شرایط سخت اقتصادی آن ها توسط مسئولان مدیریت و حمایت نمی شوند.

حجت الاسلام رشیدیان گفت: مدیران و مسئولان در رده های مختلف برای تسهیل شرایط و خدمت شایسته به مردم و رفع چالش ها و مشکلات باید هرچه سریع تر اقدام کنند.

وی به بسته حمایتی اروپا به کشور ایران اشاره کرد و گفت: رییس جمهور رضایتی از بسته حمایتی ندارد و برای چنین بسته حمایتی برنامه ای وجود نخواهد داشت، اما آنچه مردم دنیا را متحیر ساخته بی توجهی سازمان ملل به بدعهدی در برجام است.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه کشورهای دنیا و همچنین کارشناسان بین المللی برای نوشتن برجام وقت صرف کردند، خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا توهین به همه تلاش ها بود که نیازمند رسیدگی قاطع سازمان ملل در این خصوص است.

کد خبر 348221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.