دولت و مجلس از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند

نائب رییس شورای عالی استانها گفت: اعضای شورای عالی استانها چکیده بیش از صد و بیست هزار نفر شوراهای اسلامی سراسر کشور هستند و بایستی دولت و مجلس برای رفع مشکلات مختلف کشور از این ظرفیت استفاده کنند.

‌به گزارش ایمنا، علیرضا احمدی صبح امروز (پنج شنبه) هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به جایگاه شوراها در قانون اساسی و نقش آن ها در حل مشکلات مردم اظهار کرد:خوشبختانه همواره شاهد ارتقاء شوراهای اسلامی  هستیم و مجلس و دولت اهمیت بیشتری به این نهاد مردمی می دهند.

وی با بیان اینکه اراده و طرح‌های شورای عالی استان‌ها نشان دهنده تلاش برای رفع مشکلات مردم است، افزود: اعضای شورا نمایندگان و منتخبین مردم هستند که در ایجاد رضایت مندی جامعه تأثیر گذار هستند.

نائب رییس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: اعضای شورای عالی استان ها چکیده بیش از صد و بیست هزار نفر شوراهای اسلامی سراسر کشور هستند و بایستی دولت و مجلس برای رفع مشکلات مختلف کشور از این ظرفیت استفاده کنند.

احمدی همچنین در ابتدای سخنان خود در هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها، جان‌باختن جمعی از هموطنان را در حادثه برخورد یک دستگاه نفتکش با اتوبوس مسافربری در کردستان وهمچنین درگذشت رییس شورای شهرستان عجب شیر را تسلیت گفت

کد خبر 348159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.