تصفیه خانه راهکاری برای تامین آب شهرک های صنعتی

تیران-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: آب صنعت باید از طریق خرید پساب فاضلاب شهرها و ایجاد تصفیه خانه در شهرک های صنعتی تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، محمدجواد بگی امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی این شهرستان اظهار کرد: آب از مهم ترین نیازهای شهرک های صنعتی و کارخانه ها است که برای رفع این مشکل باید بهره برداری از پساب فاضلاب مورد توجه قرار گیرد و نگرانی تامین آب صنعت باید از طریق خرید پساب فاضلاب شهرها و ایجاد تصفیه خانه در شهرک های صنعتی رفع شود.

وی افزود: تامین آب مورد نیاز شهرک های صنعتی در بودجه توسعه امکانات شهرک ها اولویت خاصی دارد و به عنوان زیر ساخت مهم مورد توجه قرار گرفته که در این خصوص همکاری کارخانه داران و هیئت امنا شهرک های صنعتی لازم است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اشاره به رشد بودجه شهرک های صنعتی استان اصفهان تصریح کرد: بودجه شهرک های صنعتی استان اصفهان به یک میلیارد ریال رسیده که 80 درصد آن صرف تامین زیرساخت های این حوزه می شود.

وی ادامه داد: زیباسازی و ارایه امکانات ظاهری در شهرک های صنعتی در اولویت نیست و تمام تلاش و سیاست های شرکت شهرک های استان اصفهان تامین زیر ساخت ها و توسعه خدمات به فعالان اقتصادی است تا رشد صنعتی صورت بگیرد.

بگی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی فعال در اولویت است، خاطرنشان کرد: 30 شهرک صنعتی استان اصفهان اکنون غیر فعال است که این عدم فعالیت ناشی از نگاه و تصمیم گیری سلیقه ای بوده است.

وی اضافه کرد: در شهرک های صنعتی استان اصفهان احداث کارخانه با تامین زیرساخت ها و نیاز انرژی صورت نگرفته و سرمایه گذاری در این شهرک ها منجر به تضییع حقوق شهرک های فعال می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه مدیریت پساب این شهرک برای مصرف کارخانه ها در سطح ملی بی نظیر است، اضافه کرد: شهرک های صنعتی شهرستان تیران و کرون با برنامه ریزی منسجم برای توسعه و رونق، فعالیت اقتصادی خوبی داشته اند.

کد خبر 348100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.