اصفهان، دومین میزبان کارتخوان‌های جدید عرضه سوخت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان گفت: نسل جدید کارتخوان‌های عرضه سوخت در تهران به صورت پایلوت اجرایی شده و پس از آن این تجهیزات در اصفهان نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، با استفاده از کارتخوان‌های جدید عرضه سوخت، استفاده از کارت‌های سوخت مجددا رونق گرفته و با این کار مدیریت بر مصرف سوخت خودروهای شخصی نیز تسهیل می‌شود.

حسین صادقیان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان در گفت‌وگو با ایمنا،  استفاده از نسل جدید کارتخوان‌های عرضه سوخت در تهران را به صورت پایلوت اعلام کرد و گفت: در مرحله بعد اصفهان میزبان این نسل کارتخوان‌ها خواهد بود،  البته هنوز زمان دقیقی برای این مهم معین نشده است، اما در صورت صدور مصوبه آن نصب این تجهیزات در اصفهان نیز کلید خواهد خورد.

گفتنی است یکی از ویژگی‌های استفاده از این نسل کارتخوان‌ها، وارد کردن میزان مورد نیاز بنزین و عرضه آن به صورت اتوماتیک است. با این روش میزان مورد نیاز سوخت مصرف کننده دقیق تر محاسبه و عرضه خواهد شد.

استفاده از کارت‌های سوخت، مدیریت مصرف بنزین را تسهیل کرده بود اما با تک نرخی شدن بنزین دیگر از کارتهای سوخت استفاده نشد. هم اکنون با توجه به میزان مصرف بنزین و کاهش واردات آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصمیم دارد مدیریت جدی تری بر میزان مصرف سوخت انجام دهد.

این مهم در سه ماهه امسال با کاهش سه میلیون و ۳۰۰ هزار لیتری بنزین صورت گرفته است، در صورتی که پیش از این باید روزانه ۹ میلیون لیتر بنزین وارد می‌شد اما امروزه این رقم به پنج میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسیده است. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده درصدد استمرار کاهش بنزین وارداتی است.

کد خبر 348089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.