ماجرای دیپلمات‌های ایرانی در هلند قابل مدیریت است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید اجازه دهیم که به آرامی و با روش وزارت خارجه موضوع دیپلمات‌ها حل شود، جنجال کردن در این زمینه جز افتادن در دامی که صهیونیست ها پهن کرده‌اند، نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه‌ملت، جلیل رحیمی جهان‌آبادی در خصوص اخراج دو دیپلمات ایرانی از هلند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک مجموعه دشمن در منطقه و جهان دارد که آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین و برخی کشورهای منطقه جزء این مجموعه هستند و علیه نظام، ذهنیت سازی و شیطنت می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص اخراج ۲ دیپلمات ایرانی از هلند، باید اجازه دهیم تا تشکیلات وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به نحو احسن این موضوع را مدیریت کند.

وی افزود: در سفر هیات قضائی ایران به هلند، بسیاری از مواضع سیاسی جمهوری اسلامی ایران، اقدامات مثبت و مقابله‌ای با تروریسم و ترانزیت مواد مخدر شرح داده و همچنین در خصوص وضعیت منافقین مسائلی را مطرح کردیم.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: هیات قضائی ایران در سفر به هلند، قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده را تشریح کرد که مورد استقبال قرار گرفت و در مجلس سنا و نمایندگان هلند و همچنین نهادهای قضائی بین‌المللی مانند سازمان همکاری قضائی اروپا، دیوان بین‌المللی کیفری اثرگذار بود.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقداماتی از این دست می‌تواند ذهنیت‌‎ها و مواضع منفی که اسرائیل و منافقین علیه ایران تبلیغ می‌کنند را پاک کند و به حفظ روابط ایران کمک کند، گفت: وزارت خارجه توان مدیریت ماجرای دیپلمات‌های ایرانی در هلند را دارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران هسته قوی در لاهه دارد که توانایی برقراری روابط خوب با مسئولان هلند را دارد، بیان کرد: باید اجازه دهیم که به آرامی و با روش وزارت خارجه موضوع دیپلمات‌ها حل شود، جنجال کردن در این زمینه جز افتادن در دامی که صهیونیست ها پهن کرده‌اند، نیست.

کد خبر 348029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.