استقبال مردم باعث ترغیب مدیران شهری برای ادامه راه می شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: استقبال مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو باعث می شود که مدیران شهری برای راه اندازی خط دو بیشتر ترغیب شوند.

فریده روشن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مردم باید واقعیت ها را لمس کنند و بدانند که آلودگی هوا و سیستم ترافیکی موجب حالت افسردگی و بیماری های دیگر می شود، اظهار کرد: مدیریت شهری باید مسیری را ایجاد کند که مردم از این دو معضل نجات یافته و بهترین گزینه برای این امر استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ویژه مترو است. 

وی افزود: با حضور معاون اول رییس جمهور و درخواستی که شهردار از وی داشت، امیدواریم خط دو و سه مترو نیز به زودی راه اندازی شود، در این دوره از شورای شهر خوشبختانه با تلاش مضاعف و شبانه روزی در مدیریت مترو توانستند خط یک مترو را افتتاح کنند در صورتی که پیش بینی شده بود تا پایان سال این پروژه ادامه خواهد داشت. کند.

روشن یادآور شد: مردم باید خودشان همت کرده و این فرهنگ سازی را انجام دهند که از سیستم حمل و نقل استفاده کنند و این استقبال مردم باعث می شود که مدیران شهری برای راه اندازی خط دو بیشتر ترغیب شوند.

کد خبر 348012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.