اصفهان ظرفیت خسارت بیشتر را ندارد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان دیگر توان پرداخت خسارت را ندارد و مدیریت شهری باید با سرعت و حساسیت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

کوروش محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بهره برداری کامل خط یک مترو اصفهان اظهار کرد: بهره برداری از این خط بیش از ۱۷ سال به طول انجامید و این شهر خسارات زیادی را برای این پروژه پرداخت کرد که بخشی از این خسارات ناشی از سوء تدبیری و بی مدیریتی و بخشی نیز به دلیل تحریم ها، مشکلات اقتصادی و مسائل فراملی بوده است.

وی با بیان اینکه اصفهان دیگر توان پرداخت خسارت را ندارد و مدیریت شهری باید با سرعت و حساسیت بیشتر به کار خود ادامه دهد، افزود:  اگر مدیریت شهری قدرت مدیریت بدون خسارت و بدون وقفه را ندارد، همه ما کنار برویم و یک مدیریت شهری بر سر کار بیاد که بتواند بدون خسارت اصفهان را اداره کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که با یاری خدا تلاش کنیم دیگر این استان خسارت مازادی نبیند و از زمان کنونی به عنوان فرصت طلایی و ارزشمند استفاده کنیم.

وی یادآور شد: پیشنهاد من به مدیریت شهری این است که روند پیشرفت و حساسیتی که برای مترو نشان داد را با سرعت پیش ببرد چرا که اگر با این رویه حرکت کنیم اجرای پروژه ها در اصفهان خسارتی خارج از زمان طبیعی نخواهد داشت.

کد خبر 348008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.