پرتال سرمایه گذاری اصفهان رونمایی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری، راه را برای سرمایه گذاران هموار کردیم، در واقع با عملیاتی شدن این امر، ما راه طولانی بروکراسی را کوتاه نکردیم، بلکه آن را حذف کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی شجاعی، در جلسه شورای اداری و رونمایی از «پرتال سرمایه گذاری» و «برند بین المللی گردشگری استان اصفهان» گفت: استاندار اصفهان در کنار مسأله بحران آب، دغدغه های دیگری نیز داشت که برخی از مهمترین آنها رفع مشکل بیکاری مردم اصفهان، مشکلات بروکراسی اداری و نیز سرمایه گذارانی بود که با این قوانین و بروکراسی موجود فعالیت خود را رها می کردند.

وی افزود: ما باید بر اساس توانمندی خود برای رفع این مشکلات تلاش کنیم، در بسیاری از کشورها مجوزهای اداری را ۳ تا ۱۰ روز و یا یک ماهه می دهند، اما استانداری اصفهان تلاش کرد آن را به صفر برساند و این امر را عملی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری راه را برای سرمایه گذاران هموار کردیم، در واقع با عملیاتی شدن این امر، ما راه طولانی بروکراسی را کوتاه نکردیم، بلکه آن را حذف کردیم. امروز ۱۰۰ پروژه را با مجوز به سرمایه گذار تحویل می‌دهیم و امیدواریم همه مردم و مسئولان ما را در این راه کمک کنند.

 به گزارش ایمنا، در حاشیه شورای اداری استان اصفهان که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برگزار شد، از پرتال «سرمایه گذاری» استانداری اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 347988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.