تیم ۷نفره روند بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها را بررسی می‌کند

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تیم هفت نفره‌ از شهرداری و شورای شهر روند بهره برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را بررسی می کند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق این هفته آخرین وضعیت مرکز  همایش‌های بین‌المللی با ارایه گزارش مرکز پژوهش‌های شورای شهر و معاونت عمران شهرداری اصفهان بررسی شد.

وی با بیان اینکه در  جمع بندی صورت گرفته تیم هفت نفره متشکل از نمایندگان معاونت اداری مالی، معاونت شهرسازی، سازمان مشارکت‌هاو سرمایه گذاری شهرداری، منطقه شش شهرداری اصفهان، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر روند بهره برداری از مرکز همایش های بین المللی اصفهان را بررسی می کند، تصریح کرد: نتایج به دست آمده از بررسی های این تیم با حضور شهردار جمع بندی و در خصوص نحوه بهره‌برداری، تامین نیازهای مالی و چگونگی ادامه کار آن تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ می شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در خصوص اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از مرکز همایش های بین المللی اظهار کرد: برای تکمیل بخش های اصلی این مجموعه ۸۰۰ میلیارد تومان نیاز است و چنانچه بخواهیم کل طرح این مجموعه را اجرایی کنیم اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی نیاز است.

وی بررسی گزارش هدایایی که در شهرداری رد و بدل می شود را نیز از دیگر موارد در دستور کار شورای اسلامی شهر در کمیسیون تلفیق این هفته اعلام کرد و گفت: در این خصوص شهرداری باید هر سه ماه یکبار گزارشی را به شورای شهر ارایه دهد که این گزارش مورد تایید اعضای شورای شهر اصفهان قرار گرفت.

نصراصفهانی نحوه بهره برداری مناسب از ظرفیت ایستگاه های مترو را نیز از دیگر موارد در دستور کار کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: ایستگاه‌های مترو  باید به مجتمع‌های ایستگاهی تبدیل شود و از ظرفیت موجود در این مراکز بیش از تردد مسافران استفاده شود.

وی تصریح کرد: ایستگاه های مترو باید به مرکز یا مجتمع خرید و فروش تبدیل شود، برای این امر طرح مطالعاتی بر روی ایستگاه های خط یک در حال انجام است اما برای ایستگاه های خط دو و سه نیز باید از اکنون برنامه ریزی لازم انجام شود.

کد خبر 347974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.