برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران شهری نایین و خوروبیابانک

نخستین نشست هم اندیشی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های نایین و خوروبیابانک پنج شنبه _۲۱ تیرماه_ برگزار می شود.

علیرضا نقوی، شهردار انارک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این هم اندیشی با هدف هم افزایی و همکاری بیشتر بین شهرداران شهرستان های نایین و خوروبیابانک برگزار می شود.

وی افزود: حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای نایین، خور، بافران، فرخی و جندق سبب می شود که  با طرح مسائل مشترک بتوانند راه حل هایی برای رفع معضلات و مشکلات ارایه کنند و فرمانداران و نماینده مردم دو شهرستان با حمایت و پیگیری از طریق وزارت کشور و سازمان شهرداری ها گام های مثبتی برای تحقق این مهم بردارند.

شهردار انارک با اشاره به تردد زیاد مسافران و گردشگران در شهرستان های نایین و خوروبیابانک تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم و ویژه ای برای این دو شهرستان تدارک دیده شود که این مهم مستلزم استفاده از اعتبارات ملی برای سرمایه گذاری است چرا که اعتبارات شهرستان پاسخگوی نیاز اجرای بسیاری از طرح ها نیست.

وی افزود: برای رفع مشکلات باید ظرفیت های لازم بررسی و به اتفاق مدیران شهری جهت استفاه از خرد جمعی و با ارایه راهکارهای مناسب این موانع را از پیش رو برداریم.

نقوی اظهار امیدواری کرد: این گونه نشست ها به صورت دوره ای در یکی از شهرها برگزار شود تا به نتایج مطلوب برسیم.

کد خبر 347961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.