درخواست مدیریت شهری اصفهان از معاون اول رییس جمهور

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درخواست شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان از معاون اول رییس جمهور صدور دستور لازم جهت استفاده از فاینانس خارجی برای احداث خطوط دوم و سوم قطار شهری و خرید واگن‌های بیشتر به منظور کاهش سرفاصله حرکت قطارها است.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به اصفهان برای افتتاح یکی از برنامه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه و همچنین بهره برداری از فاز نهایی خط یک قطار شهری اصفهان اظهار کرد: این مقام مسئول صبح امروز با استقبال جمعی از مدیران استانی و شهری اصفهان وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

وی با بیان اینکه مراسم بهره برداری از فاز نهایی خط یک مترو اصفهان بعدازظهر امروز برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مراسم معاون اول رییس جمهور ضمن بازدید از ایستگاه‌های حد فاصل میدان آزادی تا میدان دفاع مقدس و ترمینال صفه و تکمیل تونل شرقی حدفاصل این دو ایستگاه در مراسم پرده‌برداری از لوح اتمام عملیات اجرایی خط یک کترو اصفهان حضور خواهد یافت.

  رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با بهره برداری از فاز نهایی خط یک مترو اصفهان شهروندان می‌توانند بدون تعویض قطار، مسیر ترمینال صفه تا شهرک قدس در خیابان امام خمینی را یکسره طی کنند، افزود: هزینه سفر در این مسیر بر اساس مصوبه شورای شهر تا پایان امسال ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: درخواست شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان از معاون اول رییس جمهور صدور دستور لازم برای استفاده از فاینانس خارجی برای احداث خطوط دوم و سوم قطار شهری و خرید واگن‌های بیشتر به منظور کاهش سرفاصله حرکت قطارها است.

معین اضافه کرد: باید توجه داشت که در خصوص خط اول قطار شهری اصفهان، معاون اول رییس جمهور تاکنون دستور مساعدت‌های متعددی را داشته است.

کد خبر 347956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.