فراخوان جایزه معماری Tamayouz ۲۰۱۸ منتشر شد

فراخوان جایزه بین‌المللی پروژه‌های دانشجویی Tamayouz ۲۰۱۸ در رشته‌های معماری، طراحی‌شهری، برنامه‌ریزی شهری، تکنولوژی معماری و طراحی‌منظر منتشر شد.

به گزارش ایمنا، از زمان برگزاری جایزه بین‌المللی پروژه‌های دانشجویی  Tamayouz ۲۰۱۸ در سال ۲۰۱۲، جایزه برتر Tamayouz از یک جایزه محلی به یک جایزه بین‌المللی ارتقا پیدا کرده و هدف از آن طراحی معمارانه، تشخیص برتری در طراحی معماری و تحصیلات جهانی و نمایش نمونه‌های معماری عالی برای ترویج و تحریک بحث‌های معماری و به اشتراک گذاشتن تجربه معماری و دانش در میان معماران و دانشگاهیان جوان است. 

به رسمیت شناختن و  جایزه برتر در طراحی معماری و آموزش و پرورش، تلاش برای نشان دادن استعدادهای جوان و پشتیبانی دانشگاهی برای پیشرفت تحصیلات جهانی معماری در سطح جهانی، ارتقا یک فرهنگ در سطح ابتدایی در میان طراحان جوان برای پیشرفت حرفه معماری به صورت حرفه‌ای و آکادمیک، مبادله دانش معماری ایده‌ها و افکار با ارائه یک پلت فورم از مباحثه، مشاهده و رقابت سالم از جمله اهداف این جایزه است.

داوران:

- گروه داوری شامل jane  Duncan مدیر موسسه سلطنتی معماری بریتانیا و angela bradly مدیر موسسه سلطنتی معماری بریتانیا است.

دعوت‌نامه:

دعوت‌نامه برای حضور در مراسم سالانه جایزه Tamayouz برای برندگان ذکر شده شامل هزینه پرواز و اقامت تحت پوشش سازمان دهندگان جایزه؛ جایزه برتر Tamayouz برای سه برنده برتر و سرپرست سال است. هر سال جایزه بین‌المللی Tamayouz  یک شهر مختلف را برای برگزاری مراسم انتخاب می‌کند.

زبان: انگلیسی

موقعیت: اردن- عمان

نوع مسابقه: دانشجویی

جوایز:

- به نفر اول این جایزه، بورسیه دوره کارشناسی ارشد برای دو سال در دانشگاه پلی تکنیک میلان، مدال Tamayouzو گواهینامه تعلق خواهد گرفت.

- به نفر دوم این جایزه بورسیه سفر، مدال Tamayouz و گواهینامه تعلق می‌گیرد.

- نفر سوم، نشان افتخار  x۷ مدال Tamayouz و گواهینامه دریافت می‌کند.

- به سرپرست برنده پروژه  یا به دانشگاهی که بیشترین ورودی را داشته باشد مدال تاپ۱۰ Tamayouz  اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۲۴ مردادماه با پرداخت هزینه اولیه ۲۰ پوند در این رویداد شرکت کنند، هم‌چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tamayouz-award.com  . مراجعه کنند

منبع: خبرگزاری هنر ایران

کد خبر 347927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.