مرگ دختر ۱۵ ساله در تصادف سمند و کامیون/۱۲۴ کیلوتریاک و حشیش کشف شد

مرگ دختر ۱۵ ساله در تصادف کامیون و سمند، دستگیری سارق اماکن خصوصی در نجف آباد، کشف ۱۲۴ کیلو تریاک و حشیش در اصفهان، شش کشته ومجروح در تصادف محور تیران مهم ترین اخبار انتظامی استان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی گفت:  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند ۲ سوداگر حرفه‌ای مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی از شرق کشور به استان اصفهان هستند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه از مأموران مجرب به یکی از محورهای فرعی استان اصفهان اعزام و موفق شد سواری سمند قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲۳ کیلو و ۶۴۰ گرم حشیش و ۱۸ کیلو و ۲۷۵ گرم تریاک را که در صندوق‌عقب خودرو جا ساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر حرفه‌ای مرگ در این رابطه و تحویل آنان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

پرونده سارق اماکن خصوصی "نجف‌آباد" بسته شد

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان "نجف‌آباد"، دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ سلیمیان بیان کرد: فرد دستگیر شده هنگامی‌که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان "نجف‌آباد" اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به مالکان اماکن خصوصی توصیه کرد: اماکن خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنید، از نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن استفاده کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

کشف یک میلیارد ریال لوازم‌یدکی قاچاق در اصفهان

وی همچنین گفت: در پی وصول خبری مبنی بر دپو و توزیع لوازم خارجی خودرو توسط فردی دریکی از انبارهای تخلیه بار اطراف شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی،محل موردنظر بازرسی و تعداد ۱۱ عدد درب خودرو ، هفت عدد گلگیر خودرو ،چهارعدد رادیاتور و سرشانی، یک عدد سپر جلو خودرو ، یک۱ عدد بدنه شاسی خودرو ،یک عدد موتور تویوتا پنج عدد گیربکس خودرو خارجی ، سه عدد کمک‌فنر خودرو ، یک عدد ساندروف خارجی همگی فاقد مجوز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۱۹ کیلو گرم حشیش در خور وبیابانک

سرگرد نعمت خلیلی، فرمانده انتظامی خور و بیابانک اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رشیدی" شهرستان "خوروبیابانک" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۹کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

سارق موبایل قاپ دقایقی پس از سرقت دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به ماموران گشت اعلام داشته که سارقی تلفن همراه او را سرقت و متواری شده است که ماموران وارد عمل شدند.

رییس پلیس مرکز اصفهان با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی سارق را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند، ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجوئی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تصادف سمند و کامیون بنز مرگ دختر ۱۵ ساله ای را رقم زد

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان اظها کرد: مأموران پلیس راه "نطنز-بادرود" از تصادف یک سواری سمند با کامیون بنز در این محور مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی که ساعت ۴ و ۴ دقیقه بعداز ظهر روز گذشته اتفاق افتاد سرنشین ۱۵ ساله خودروی سمند جان خود را از دست داد.

سرهنگ پورقیصری علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای را خستگی و خواب آلودگی سواری سمند و برخورد با کامیون بنز اعلام کرد.

شش کشته و مجروح در تصادف محور تیران

سرهنگ جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان صفهاندر گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف سواری پیکان با یک سمند و یک سواری پژو مأموران پلیس‌راه "نجف‌آباد" به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده و یکی از سرنشینان پیکان در دم فوت ، ۳ نفر از سرنشینان آن مجروح و یکی از سرنشینان سمند نیز مصدوم شد.

سرهنگ درستکار گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است و توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای اعلام خواهد شد.

کد خبر 347872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.