فاجعه بیکاری در آستانه آران و بیدگل

نطنز-نماینده مردم کاشان و آران بیدگل گفت: طی چند سال اخیر نزدیک به ۱۷ هزار کارگر در شهرستان آران و بیدگل و تعداد ۱۵ هزار کارگر کارخانجات فرش در آستانه بیکاری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سید جواد ساداتی نژاد در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان که به میزبانی نطنز برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر به سبب تغییرات قیمت ارز و کمبود مواد اولیه، نزدیک به ۱۷ هزار  کارگر در شهرستان آران و بیدگل و تعداد ۱۵ هزار کارگر کارخانجات فرش در آستانه بیکاری قرار دارند که اگر این واقعه تلخ اتفاق بیفتد برای شهرستان و کشور فاجعه آور خواهد بود.

ساداتی نژاد با اشاره به مسایل بهداشت و درمان گفت: جهت رفع مشکلات نظارت در حوزه بهداشت و درمان در مرکز  استان، می توان با تقویت و تفویض اختیارات بیشتر و اعتبارات کافی به دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شهرستان های شمال استان اصفهان را تحت پوشش درمانی این دانشگاه قرار داد تا مشکلات مرکز استان کاهش یابد.

نماینده کاشان خطاب به استاندار اصفهان اظهار کرد: همان گونه که مسئولان استان به ویژه شخص استاندار برای رفع مشکلات کشاورزان در شرق اصفهان پیگیری هستند و مبلغ قابل توجهی نیز از سوی دولت برای این امر اختصاص یافت برای رفع این مشکل نیز می توان اقداماتی انجام داد.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و اشتغال دو معضل بزرگی است که باید رفع شود تا دغدغه مردم نیز در این حوزه کاهش یابد.

کد خبر 347867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.