انتقاد فولادگر به عدم تیمداری باشگاه‌های اصفهان در والیبال + صوت

نماینده مردم در مجلس گفت: باشگاه‌های ورزشی اصفهان باید با فعالیت در تیم‌های پایه و به‌کارگیری ورزشکاران از تیم‌های پایه در تیم‌های بزرگسالان، هزینه تیمداری‌ها را کاهش دهند تا بتوانند در سایر رشته‌های ورزشی دیگر هم تیمداری کنند.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم تیمداری باشگاه‌های ورزشی اصفهان در رشته‌های غیرفوتبالی از جمله والیبال، اظهار کرد: با وجود اینکه باشگاه‌های ورزشی اصفهان در رشته‌های ورزشی غیرفوتبالی هم فعالیت دارند اما ما هم به عدم تیمداری باشگاه‌ها در رشته والیبال انتقاد داریم.

وی با تأکید بر اینکه زمانی اصفهان قطب والیبال کشور بوده است، ادامه داد: تیم والیبال ذوب آهن در لیگ برتر می‌درخشید و سپاهان و باشگاه‌های دیگر نیز در والیبال حضور داشتند، قبول دارم که باشگاه‌ها باید در والیبال تیمداری کنند.

فولادگر با بیان اینکه جاذبه ورزش فوتبال سبب شده تا باشگاه‌های اصفهان حمایت خود به فوتبال را محدود کنند، تصریح کرد: عدم تیمداری در رشته‌هایی مانند والیبال، بسکتبال و حتی وزنه‌برداری ایرادی است که به باشگاه های اصفهان وارد است، در صورتی‌که سابقه قهرمانی‌هایی که این تیم های اصفهانی داشته‌اند نشان می‌دهد که اگر در رشته‌های دیگر هم سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه می‌گیریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکل باشگاه‌ها محدودیت‌های مالی است و می‌گویند اعتباراتی که شرکت‌های بالادستی در اختیار ما می‌گذارند محدود است و به همین دلیل نمی‌توانیم در سایر رشته‌های ورزشی هم سرمایه‌گذاری کنیم.

وی اضافه کرد: به نظر من اگر باشگاه‌های ورزشی اصفهان از تیم‌های پایه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید شروع به فعالیت کنند و ورزشکاران از تیم‌های پایه به تیم‌های بزرگسالان ورود پیدا کنند، هزینه تیم‌ها کمتر می‌شود.

فولادگر دلیل بالا رفتن هزینه تیمداری باشگاه ذوب آهن و سپاهان را خرید بازیکنان گران‌قیمت بیان کرد و افزود: اگر از تیم‌های پایه بازیکن جذب کنیم هزینه‌ تیم‌ها کمتر می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باشگاه‌های ذوب آهن و سپاهان باید به‌ سمت بازیکن‌سازی بروند و از تیم های پایه شروع کنند، خاطر نشان کرد: چون خودم در رشته والیبال تحلیل کرده‌ام، می‌دانم که علاقه‌های زیادی به این رشته در اصفهان ایجاد و مدرسه‌های والیبال زیادی راه‌اندازی شده است که این دو باشگاه با سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌های پایه با هزینه کمتری می‌توانند تیم قوی‌تری داشته باشند.

فولادگر در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای حل این مسائل برای باشگاه‌ها در نظر گرفته‌اید؟ اظهار کرد: در بازدیدی که حدود دو ماه پیش از باشگاه ذوب آهن داشتم این موارد را مطرح کردم و از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درخواست کردم تا برای تیمداری در رشته‌های ورزشی دیگر هم برنامه‌ریزی کنند و امیدوار هستیم این مشکلات حل شود.

کد خبر 347836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.