رضا صادقی در اصفهان به روی صحنه می‌رود

کنسرت موسیقی "رضا صادقی" آهنگساز، ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا،  رضا صادقی سال ۱۳۵۸ در بندرعباس متولد شد. اولین تجربهٔ وی در موسیقی به آهنگ "راز عشق" در سال ۱۳۷۱ باز می‌گردد که او یک‌سال بعد نیز اولین آلبوم خود را با همین نام ارایه کرد. بعد از انتشار آلبوم "راز عشق" همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. صادقی بعد از آلبوم "گل لاله" همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

آلبوم "وایسا دنیا" دومین آلبوم رسمی وی بود که موجی عظیم ایجاد کرد و برترین آهنگ دهه ۸۰ ایران شد. دیگه مشکی نمی پوشمف رویای شیرین، عاشقم من، مشکی رنگ عشقه، کما، پرچم مشکی، دلم برات میسوزه، چقدر سخته، یکی بود یکی نبود، نسیم انتظار، فقط گوش کن، شب براونی، و یعنی درد، ازجمله آلبوم های منتشرشدۀ رضا صادقی است. وی هم‌چنین با بسیاری از خوانندگان کشور اجراهایی به صورت همخوانی داشته است؛ ضمن اینکه از فعالیت های وی در زمینه فیلم شناسی، می توان به مستند "شب" اشاره کرد که ساخته خود او است و در آن حقایقی در مورد زندگی و کار خود را بیان می‌کند. "بی خداحافظی" نیز فیلم دیگری است که از زندگی رضا صادقی برداشت نمایشی شده‌است.

کنسرت موسیقی رضا صادقی پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه در دو سانس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ در سالن همایش های سیتی سنتر برگزار می شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی SORORCONCERT.COM مراجعه کرده و یا با شماره های ۰۹۳۰۹۰۰۱۰۴۵ و ۰۹۳۰۹۰۰۱۰۴۴ تماس بگیرند.

کد خبر 347724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.