کلاس مخترع نوجوان،پیشنهاد ویژه برای تابستان

ثبت نام دوره جدید مخترع نوجوان ویژه کودکان ونوجوانان ۴تا۱۶ساله از ۴مردادماه در مرکز خانه خلاقیت کودک و نوجوان آغاز می شود.

مدیرمرکز خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری به خبرنگار ایمنا گفت: خانه خلاقیت کودک شهرداری، برای تابستان کودکان و نوجوانان برنامه‌های علمی وخلاق خوبی پیش بینی کرده است که یکی از آنها دوره "مخترع جوان" است. در این مرکز برای شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان،کلاس‌های شعبده فیزیک، ماشین‌های دومینو، آشپز کوچولو، محقق کوچولو، نوجوان مخترع وگردشگرکوچولو برگزار می‌شود.

ابراهیمی افزود: طول دوره کارگاه مخترع کوچولو ده جلسه ۴۵ دقیقه‌ای وهزینه کلاس ۵۰ هزارتومان است که طی آن کودکان با وسایل دورریختنی وبازیافتی، وسایل بسیارکارآمدی مانند چراغ خواب و... می‌سازند.

وی تصریح نمود: خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری این مرکز نیز، نخستین ایده مجری رستوران بازی‌های فکری در استان و کل کشور است و با ارائه ۳۰۰ نوع بازی تنها مرکز تخصصی بازی در شهر محسوب می‌شود. برای اولین بار است که ۲ هزار عدد بازی به صورت متمرکز در یک مرکز ارائه می‌شود. خانه خلاقیت همچنین دارای سالن آمفی تئاتر،   کتابخانه تخصصی کودک، سالن آموزش، باغچه و باغبانی فضای سبز، ایجاد کارگاههای فنی کودکان است.

مدیرمرکز خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی خانه خلاقیت، تنها مجموعه تخصصی بازی تحت پوشش ارگان دولتی در استان و کشور است، همچنین این مجموعه نخستین مرکز طراح و برگزار کننده دوره مربیگری تخصصی بازی و اولین مرکز تخصصی با کاربری علمی و عملی به شمار می‌رود که درآن در کنار برنامه‌های تفریحی با محوریت بازی، بازی‌های هیجانی و حرکتی نیز انجام می‌شود.

ابراهیمی درباره رستوران بازی‌های فکری خانه خلاقیت نیز گفت:  سرگرمی همراه با خلاقیت و پرورش نبوغ فکری، غذای روح و روان است که این برنامه آموزشی برای تمام سنین از یک تا ۹۹ سال با گنجایش ۱۰۰ نفر پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های خانه خلاقیت می‌توان به سالن بازی‌های جنبشی حرکتی ارائه دهنده کلیه نیازهای بازی، اتاق کینکت و کتابخانه مطالعات تخصصی بازی محلی که زمینه رشد و ترویج فرهنگ روانشناسی بازی‌های فکری و آشنایی با مفاهیم بازی و کاربردهای علمی را به وجود می‌آورد، اشاره کرد.

علاقمندان برای ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانند به خانه خلاقیت شهرداری واقع در هشت بهشت شرقی،  حدفاصل چهار راه حمزه اصفهانی و پیروزی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس بگیرند

 

کد خبر 347717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.