بازی ما در شأن گیتی‌پسند نبود/ باید مشکلات تیم رفع شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: انتظارات از تیم فوتسال گیتی‌پسند زیاد است اما باید اعتبار فنی و قهرمانی را کنار گذاشت و وارد زمین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک پس از پیروزی خانگی دو بر یک تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال لیگ متفاوتی خواهیم داشت، اظهار کرد: بازی به دلایل مختلف در شأن فوتسال گیتی‌پسند نبود.

وی  ادامه داد: به دلیل اینکه همه از تیم فوتسال گیتی‌پسند بُرد با کیفیت می‌خواهند فشار زیادی روی بازیکنان وارد است، در مقابل تیم‌های حریف هم با برنامه وارد زمین می‌شود و دیدیم که در این دیدار تیم مقاومت البرز تا دقایق آخر، بازی تدافعی و ضد حمله‌ای را اجرا کرد.

لک افزود: گیتی‌پسند باید اعتباری که از نظر فنی و قهرمانی دارد را زمانی که وارد زمین می‌شود کنار بگذارد چراکه نیاز به تلاش بیشتری دارد. تیم ما هیچ کار فنی که بخواهم در میان دو نیمه در مورد آن صحبت کنم در این بازی اجرا نکرد و به همین جهت فشار مضاعفی به تیم وارد شد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: نیاز است که از نظر روانی و تاکتیکی خیلی زود هماهنگ شویم. به هرحال تغییرات زیادی هم داشتیم و چند بازیکن را جابه‌جا کرده‌ایم. فشار بدنی زیادی روی بازیکنان بوده و فکر می‌کنم هفته سوم یا چهارم بتوانیم یک گیتی‌پسند با نشاط ببینیم به شرط آنکه تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی تفاضل گل‌ها را بیشتر کنیم. با وجود چهار بازیکن با تجربه باید بهتر کار می کردیم و در دقایق پایانی نیمه اول گل بچه‌گانه‌ای خوردیم.

وی گفت: تنها نکته مثبت این بازی کسب سه امتیاز بود که برای تماشاگران خوشحال هستم اما در مجموع بازی امروز نشان داد که من برای ادامه، کار سختی دارم.

لک در مورد عدم حضور جاوید در بازی تصریح کرد:  قبل از اینکه ما با جاوید قرارداد ببندیم او با یک تیم لبنانی قرارداد بسته بود. هیئت رییسه کمیته فوتسال مصوبه داد که بازیکنان باید با شکل جدیدی به ترکیب تیم اضافه شوند. فکر می‌کنم با وجود تعطیلی‌هایی که وجود دارد جاوید بعد از هفته چهارم یا پنجم و پس از پایان مسابقات آسیایی به ترکیب تیم اضافه شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مقاومت خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان سربازی که امسال به این تیم اضافه شده‌اند همه باتجربه و خوب هستند. در دقایق نخست مسابقه این تیم سعی کرد بازی ما را خراب کند و در این زمینه موفق هم بود و توانست برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای بازی هم به بازیکنان گفتم که امسال هیچ بازی ساده‌ای نداریم و این‌طور نیست که فکر کنیم در زمین خانگی می‌توانیم به یک تیم هفت تا هشت گل بزنیم و نیاز به بازی شاداب‌تری داریم به خصوص در بخش حمله، چون توقعات از تیم گیتی‌پسند زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان باتکنیک، خلاق و خوبی در تیم ما حضور دارند که نیاز است با فشار روانی کمتری وارد مسابقات شویم و تمریناتمان را در زمین اجرا کنیم. رفته رفته بهتر می شویم ضمن اینکه از قبل مشکلاتی در تیم گیتی پسند بوده که باید به سرعت رفع کنیم.

لک در مورد دلیل عدم حضور طاهری امروز در زمین، گفت: طاهری یکی از بازیکنان جوان بسیار خوبی است که به تیم ما اضافه شده است. من می ‌دانستم در این روز سخت اگر طاهری را وارد زمین کنم ممکن است او را از دست بدهم و از او استفاده نکردم تا این بازیکن را حفظ کنم و در ادامه مسابقات کم کم به تیم اضافه کنم.

وی ادامه داد: علیرضا جوان را هم به موقع به بازی آوردم و از او استفاده کردم. امروز سعی کردم تمرکزم را در دریافت سه امتیاز بازی بگذارم، ضمن اینکه با توجه به شرایط فرصت اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: در ابتدا که وارد باشگاه شدم خیلی‌ها تصورشان این بود که چون سپهر محمدی را در بازی اول در اختیار نداریم، گلر نامداری را به تیم اضافه می‌کنیم اما با شناختی که از حسینی داشتم و از تجربیات او باخبر بودم و در دو، سالی که با او کار کرده بودم از سطح کیفی کار او مطلع بودم به باشگاه گفتم که با غیبت سپهر محمدی، نگران دروازه تیم نباشید که البته باید در مورد برخی موارد جدی با حسینی صحبت کنم اما در بخش فنی واقعاً  کار او خوب بود. فکر می‌کنم مشکل ما در دروازه نیست و باید مشکلمان را درجاهای دیگر حل کنیم.

وی در مورد جدا شدنش از تیم گیتی‌پسند در فصل گذشته و مشکلی که با مهدی جاوید داشتن، اضافه کرد: بابت رفتنم از گیتی‌پسند دو، سه مرتبه با باشگاه مذاکره کردم اما نظر آن‌ها این بود که با مربی دیگری قرارداد ببندند. من هم یک مربی حرفه‌ای هستم و چون قرارداد نداشتم از این باشگاه رفتم و در جایی دیگر فعالیت کردم و موضوع خاصی نیست.

لک افزود: در مورد جاوید هم پس از صحبت‌هایی که با باشگاه و جاوید داشتیم او به گیتی ‌پسند برگشت و این نشان می‌دهد که ما با هم مسئله خاصی نداشتیم. دو سال پیش به دلیل اتفاقات متعددی که اواخر فصل برای ما افتاد از جمله مصدومیت کشاورز، مسئله افشین کاظمی و مسابقه‌ای که در تبریز داشتیم، فشار زیادی بر ما متحمل شد که باعث اتخاذ تصمیماتی شد تا مسیر قهرمانی طی شود و خوشبختانه هم نتیجه‌بخش بود.

سرمربی تیم فونسال گیتی‌پسند تاکید کرد: جاوید تا روزی که با ما بود خیلی با کیفیت بازی کرد و می‌دانستیم که امسال جاوید پنج، شش، هفته نیست اما با وجود مسائل متعددی که وجود داشت، چون هم خودمان به او نیاز داشتیم و هم می‌دانستیم تماشاگران به بازی او علاقه‌مند هستند تصمیم گرفتیم با تمام مسائل او بسازیم.

وی خاطر نشان کرد: البته عباسی را حفظ کردیم  و در کنار او بازیکنان جوانی به نام علیرضا جوان را از لیگ دست یک به تیم اضافه کردیم. افراد زیادی برای اضافه کردن این بازیکن به تیم تردید داشتند و به من ایراد گرفتند اما دیدیم جوان در بخشی از بازی توانست به ما کمک کند و در بازی نخست گلی را  هم به ثمر رساند.

لک تأکید کرد: نیاز است فضا برای حضور جوانان در تیم ایجاد شود تا آن‌ها هم به تیم کمک کنند. فشار در تیم گیتی‌پسند زیاد است و من هم در این تیم دست تنها هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های دیگر که میزبان هستیم تماشاگران بیشتری به سالن بیایند.

کد خبر 347688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.