آمریکا بازنده جنگ تمام عیار اقتصادی خواهد بود

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: کشور آمریکا بازنده جنگ تمام عیار اقتصادی که برای دنیا ایجاد کرده، خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام  حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به مذاکرات ترامپ در کشورهای اروپایی برای ضربه به اقتصاد کشور ایران اظهار کرد: دولت آمریکا تمام تلاش خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی در ایران بکار گرفته که مذاکره با سران کشورهای دنیا برای تحریم ایران نمونه ای از این تلاش ها است.

وی افزود: ترامپ جنگ اقتصادی در دنیا ایجاد و آرامش اقتصادی جهان را از بین برده است که در چنین شرایطی کشور آمریکا بازنده جنگ تمام عیار اقتصادی که برای دنیا ایجاد کرده، خواهد بود.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه سران کشورهای دنیا برای ترامپ ارزش و جایگاهی به منظور تصمیم گیری برای کشور خود قائل نیستند، تصریح کرد: بلوغ فکری جهان به حدی رسیده که به ترامپ اجازه نخواهد داد برای کشورشان تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: ایستادگی ملت های جهان در برابر آمریکا حتمی است و دستگیری یکی از فرماندهان نظامی آمریکایی در یمن با عنوان "سید شاه ماهی" که در فضای رسانه ای نیز پخش شده، نمونه ای از ایستادگی ملت ها در برابر ظلم جهانی است و این مسیر تداوم خواهد داشت.

وی سران آمریکا را عامل ناامنی های جهان معرفی کرد و گفت: دولت آمریکا ریشه ناامنی های دنیا بوده و همواره آرامش کشورهای دنیا را برای تحقق اهدافشان از بین برده اند و جوامع جهانی پاسخ این همه ظلم و ستم را خواهد داد.

حجت الاسلام رشیدیان ایستادگی در برابر دشمنان را مهم عنوان کرد و گفت: سازش با آمریکا و هم پیمانانشان برای کشور چالش ساز است و با ایستادگی و مقاومت قادر به شکست قدرت تهی آن ها خواهیم بود و در تحریم های گذشته به خودکفایی رسیدیم.

وی با اشاره به روز جمعیت خاطرنشان کرد: جمعیت از مولفه های قدرت به شمار می رود و نباید این موضوع مورد بی مهری قرار گیرد زیرا کاهش جمعیت چالشی بزرگ برای کشور خواهد بود.

کد خبر 347669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.