افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در گلپایگان

گلپایگان- فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در سال جاری کشفیات مواد مخدر بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین بساطی در همایش سبک زندگی سالم با محوریت پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران یک پروژه هدفمند، ‌نظام‌مند و طولانی است.

وی گفت: موقعیت جغرافیایی کشور به دلیل قرار گرفتن در همسایگی کشور تولید کننده مواد مخدر سبب شده که یکی از درگیرترین کشورهای جهان در زمینه مبارزه با مواد مخدر باشیم.

فرمانده انتظامی گلپایگان مبارزه با مواد مخدر در جامعه و انسان اثرات منفی غیر قابل کتمانی گذاشته است، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر دقت، ظرافت و تیزهوشی بیشتری نیاز دارد.

بساطی افزود: یک بخشی از مبارزه با مواد مخدر در حوزه نیروی انتظامی انجام می شود و بخش دیگر آن نیازمند همکاری آحاد مختلف جامعه است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن جوانان مورد هدف هستند، گفت: برای بازگشت معتادان به آغوش خانواده در شهرستان اقدام اساسی انجام نشده است و حتی فضای مناسبی برای آموزش و بازپروری معتادان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی چرخه توزیع مواد مخدر در شهرستان را فلج کرده است، گفت: در سال جاری کشفیات مواد مخدر بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

بساطی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف در شهرستان امحاء شد.

کد خبر 347567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.