۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
تابستان هشت ریشتری

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری طرح "تابستان هشت ریشتری" برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان اصفهان خبر داد.

حیدرعلی خانبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان امسال نیز برنامه های بشر دوستانه، آموزشی، فرهنگی و مناسبتی را برای اعضا در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه  امسال اجرای طرح شوق رویش با شعار "جوانی، جنبش و نشاط اجتماعی" است، اضافه کرد: این طرح در تابستان با هدف تربیت، شکوفایی و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان و توانمندسازی آنان برای فعالیت های انسان دوستانه و امدادی اجرایی می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به فعالیت ۳۰ پایگاه معاونت جوانان در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ مربی و ۳۰ کارشناس در این پایگاه ها فعالیت دارند. البته برخی از اساتید دانشگاه، صاحب نظران و نیروهای داوطلب هلال احمر نیز در این پایگاه ها همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه پایگاه های معاونت جوانان هلال احمر تحت عنوان کانون غنچه ها، دانش آموزی، جوانان، شاخه آزاد، دانشجویی، طلاب وکانون روستایی فعالیت دارند، گفت: برای گروه سنی شش تا ۳۰ سال در این کانون ها برنامه ریزی شده است.

خانبازی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقات، همایش و برگزاری اردوها در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری در دستور کار معاونت امور جوانان هلال احمر است، افزود: هر سال تابستان تعدادی از اعضای جوانان، دانشجویان و دانش آموزان در برنامه های اردوی کشوری حضور یافته و هر سال یک استان میزبان این برنامه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه اردوی کشوری جوانان هلال احمر امسال در اردوگاه بزرگ "مهر انزلی" برگزار می شود، گفت: اعضای فعال در برنامه های هلال احمر برای شرکت در این اردوهای کشوری اعزام می شوند. اردوهای استانی، اردوهای درون شهری و بوم گردی از دیگر برنامه های فرهنگی است که هر سال اجرا می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: امسال طرح اوقات فراغت شوق رویش با عنوان " تابستان هشت ریشتری" برگزار می شود تا با ارایه آموزش های امدادی به نوجوانان و جوانان تابستان خوبی را برای آنها رقم بزند.

کد خبر 347521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.