به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، شش هزار و ۱۴۴مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده، سههزار و ۲۲۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۶ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۰۹ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۸۰ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها است، سایر موارد شامل دو درصد از پیام ها به سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری ارجاع شد.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، ۴۲۶۰تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۵ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار دادند.
با توجه به بحران رو به گسترش کمبود آب، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه هدررفت آب در فضای سبز مراتب را همراه با آدرس دقیق با ۱۳۷ در میان بگذارند و به یاد داشته باشند کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در تمام مدت شبانه روز آماده پاسخگوی به تماس ها و شنیدن پیام ها و نظرات شهروندان هستند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما