۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
شهرضا مقصد سفرهای تابستانی

شهرضا - شهردار شهرضا از آماده سازی پارک‌ها، اماکن عمومی و مراکز ارایه خدمات رفاهی این شهر برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

رحیم جافری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به بازرسی‌های دوره‌ای انجام شده از پارک‌ها و مراکز ارایه خدمات رفاهی شهرضا، تصریح کرد: استقرار شهرضا در مسیر جاده ترانزیت شمال – جنوب کشور، زمینه تبدیل آن را به یکی از مقاصد گردشگری فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بستر مناسب برای پذیرایی از مسافران در شهرضا فراهم است، تأکید کرد: موقعیت جغرافیایی، پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی مردم این منطقه جاذبه‌های گردشگری برای مسافران داخلی و خارجی را ایجاد کرده است.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: تقویت جایگاه شهرضا در صنعت توریسم، سبب ارتقاء جایگاه استان در این زمینه می‌شود، به همین خاطر شهرداری بهبود و اصلاح زیرساخت‌های لازم در این بخش ر ا در دستور کار قرار داده است.  

جافری با اشاره به طرح‌های شهرداری شهرضا برای آراستن پارک‌ها، فضاهای سبز و اماکن گردشگری این شهر، تصریح کرد: شهرضا آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است.

وی از استانداردسازی محوطه‌های بازی کودکان، تعمیر و رفع عیب ست‌های ورزشی و تعمیر و رنگ آمیزی تجهیزات و منصوبات پارکی شهرضا خبر داد و افزود: تامین آب شرب بهداشتی و تجهیز نمازخانه‌ها در تمام پارک‌ها انجام شده است.

شهردار شهرضا با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری باتوجه به کمبود منابع آبی توجیه‌پذیر نیست، اظهار کرد: حفظ و نگهداری وضعیت موجود از اهمیت بالایی برخوردار است.

جافری اضافه کرد: شهرداری با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین مقابله با خشکسالی و بهره‌گیری از مولفه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی تاکنون در برابر تنش‌های آبی ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: کاشت گونه‌های گیاهی جدید و سازگار با محیط در گل آرایی پارک‌ها و فضاهای سبز، از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

شهردار شهرضا همچنین با بیان اینکه اجرای کانیو و آسفالت تعدادی از معابر این شهر که مشکل دفع آبهای سطحی دارد، گفت: این اقدام براساس مصوبه نخست شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر به صورت رایگان انجام می‌شود.

جافری با بیان اینکه بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر از جمله مطالبات شهروندان است، تصریح کرد: طرح بهسازی معابر، هدایت و دفع اصولی آبهای سطحی تعدادی از معابر سطح با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه شامل اجرای دو هزار متر طول کانیوگذاری و اجرای ۱۲ هزار متر مربع آسفالت است.

کد خبر 347507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.