بررسی مشکلات اقتصادی در جلسه غیر علنی خانه ملت

نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی امروز طرح ۲۴ ماده ای مقابله با مشکلات اخیر اقتصادی را بررسی کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نشست طرح حمایت از اقتصاد ملی و راه‌های مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران با هدف تقویت اقتصاد کشور بررسی شد. این طرح در ۲۴ ماده و برای یک سال تهیه شده است.

نخستین جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات اقتصادی دیروز با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر صنعت، معدن و تجارت  برگزار شد. در این جلسه طرح ۲۴ ماده ای برای برون رفت از مشکلات اخیر اقتصادی پیشنهاد شد.

علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی، در تشریح  جلسه غیرعلنی امروز( چهارشنبه ۱۳ تیر) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیته‌ها در کمیسیون‌ها پیشنهادهایی در زمینه مسائل اقتصادی تدوین کرده‌اند که این پیشنهادها در چارچوب قوانین قابل اجراست. امروز حدود یک ساعت مجددا درباره مسائل اقتصادی کشور و راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد، بحث کردیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته‌هایی در کمیسیون‌ها کار کرده بودند و پیشنهادهایی نیز در این زمینه تدوین شده بود که این پیشنهادها در چارچوب قوانین قابل اجراست و می تواند کمک کند، گفت: با دولت صحبت خواهیم کرد تا این پیشنهادها را مورد توجه قرار دهد.

کد خبر 347493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.