فورسبرگ سوئد را به جمع ۸ تیم نهایی فرستاد

تیم ملی سوئد با پیروزی برابر سوئیس راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، تیم‌های سوئد و سوئیس در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر سوئد به پایان رسید.

گل‌: فورسبرگ (دقیقه ۶۶) برای سوئد

اخطار: مایکل لاستینگ (دقیقه ۳۱) از سوئد؛ والون بهرامی (دقیقه ۶۱) و گرانیت ژاکا (دقیقه ۶۸) از سوئیس

اخراج: میشائیل لانگ (دقیقه ۴+۹۰) از سوئیس

سوئد: روبین اولسن، ویکتور لیندلوف، آندریاس گرانکوئیست، مایکل لاستینگ (۸۲- امیل کرافت)، لودویگ آگوستینسون، گوستاو اسونسون، آلبین اکدال، ویکتور کلاسن، امیل فورسبرگ (۸۲ – مارتین اولسن)، مارکوس برگ (۹۰- ایساک تلین) و اولا تویوونن

سوئیس: یان سومر، یوهان ژورو، مانوئل آکانجی، میشائیل لانگ، ریکاردو رودریگس، والون بهرامی، گرانیت ژاکا، ژردان شقیری، استیون زوبر (۷۳- بریل امبولو)، بلریم ژمایلی (۷۳- هریس سفروویچ) و ژوزف درمیچ

همانطور که پیش بینی می‌شد دیدار دو تیم اروپایی در مرحله یک هشتم نهایی نزدیک و کم و افت و خیز دنبال شد. در این بین البته سوئد که در مرحله گروهی هم نمایش خوبی داشت بهتر از حریف ظاهر شد و با برتری نسبی صاحب موقعیت‌های بیشتری شد که در نیمه نخست بی دقتی مهاجمان سوئد و البته درخشش "زومر"، دروازه بان سوئیس مانع گلزنی سوئدی‌ها شد.

سوئد که نیمه دوم را هم با برتری نسبی آغاز کرده بود در دقیقه ۶۶ روی یک کار تیمی و شوت "فورسبرگ" از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه سوئیس را باز کند. فشار سوئیس در ادامه بازی یکی دو موقعیت جدی را برای آنها همراه داشت که هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا سوئد با حفظ تک گل دقیقه ۶۶ خود این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در آخرین دقیقه بازی روی یک ضد حمله نزدیک بود گل دوم سوئد به ثمر برسد که خطای مدافع سوئیس روی مهاجم سوئد باعث اخراج "لانگ" شد تا سوئیس با ۱۰ نفر بازی را به پایان برساند.

تیم ملی سوئد با پیروزی یک بر صفر در این دیدار در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار امشب انگلیس و کلمبیا می‌رود.

کد خبر 347473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.