پاسخ استعلام محیط زیست برای معدن تراورتن موته منفی بود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ مجوز بهره‌برداری برای معدن تراورتن موته از سوی محیط زیست صادر نشده است، گفت: در این خصوص از ما استعلام شد اما پاسخ به این استعلام منفی بود.

سید رحمان دانیالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده صدور مجوز بهره برداری معدن تراورتن در پناهگاه حیات وحش موته اظهار کرد: در این خصوص هنوز اتفاق جدیدی روی نداده و با مقاومت محیط زیست و همکاری مردم عملیات اجرایی بهره‌برداری آغاز نشده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مجوز بهره‌برداری برای معدن تراورتن موته از سوی محیط زیست صادر نشده است، تصریح کرد: در این خصوص از ما استعلام شد اما پاسخ به این استعلام منفی بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه ما با قدرت جلوی اجرای این پروژه می‌ایستیم، افزود: استاندار نیز فعالیت‌های خوبی در راستای حفاظت محیط زیست داشته و حتما در این خصوص نیز تصمیمات درست را اتخاذ خواهد کرد.

این در حالی است که محمد شجاعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا گفته بود: " حتما استعلامی از محیط زیست بابت حفر معدن تراورتن موته گرفته شده و استاندار هم با تایید دستگاه مربوطه طرح را امضا کرده است" .

کد خبر 347435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.