۴۰ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی در اصفهان امحا شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان شش هزار نفر در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی در مراسم امحای ۴۰ تن انواع مواد مخدر که صبح امروز (سه شنبه) همزمان با هفت استان کشور در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد با بیان اینکه در کل کشور ۳۶۰۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۱۰۲ شهید در استان اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه جهان وامدار ایران است، افزود: همواره باید قدردان ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیش از ۷۵ درصد از تریاک دنیا در ایران کشف می‌شود، تصریح کرد: ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در جهان است.

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های بین المللی بیش از گذشته در این زمینه به میدان بیایند، افزود: امسال استان اصفهان با توجه به کشف ۱۱ تن انواع مواد مخدر در حوزه کشف در رتبه چهارم قرار گرفته است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۷۵ درصد افزایش کشف داشته‌ایم، گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری در استان اصفهان شش هزار نفر در حوزه مبارزه با مواد مخدر  دستگیر شدند و ۲۲۰۰ طرح پاکسازی در کانون‌های جرم استان اصفهان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه امسال با ۴۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد شده است، ادامه داد: این اقدامات با استفاده از تجهیزات جدید مانند دستگاه "ایکس ری" در ایستگاه‌های ایست و بازرسی انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  گفت: اگر قبول دارید آسیب‌های مواد مخدر اَبَر آسیب و عمومی است باید همه دستگاه‌ها در  این زمینه ورود کنند و مبارزه با آن به عنوان کارویژه در دستور کار همه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در ابتدا باید تقاضا مدیریت شود در غیر اینصورت عرضه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، ۴۰ تن انواع مواد مخدر غیر دارویی امروز (سه شنبه) همزمان با سراسر کشور و با ویدئو کنفرانس عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در ورزشگاه نقش جهان امحا شد.  محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان، احمد رضوانی نائینی فرماندار اصفهان و اعضای کنگره ۶۰  در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 347421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.