جذب دستیار پژوهش سرباز در استان اصفهان لغو شد

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی چندشهر کشور کرده است اما با جذب دستیار پژوهش سرباز در استان هایی‌مثل اصفهان‌وتهران موافقت نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی علم پزشکی اصفهان، در حال حاضر ستاد نیروهای مسلح با جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی استان های اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، قم، قزوین، سمنان، مرکزی، زنجان، البرز و شهرهای تبریز، شیراز و مشهد موافقت نکرده است.

با توجه به اطلاعیه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اطلاع رسانی در دانشگاه های شهر های مذکور می بایست با هدف جذب متقاضیان در مراکز سایر دانشگاه ها انجام گیرد. علاقمندان دستیار پژوهش سرباز در دیگر شهرها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه برنامه به نشانی http://rap.hbi.ir مراجعه کنند.

همچنین با  مصوبه شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و توافق بعمل آمده با معاون محترم علمی ریاست جمهوری، سالیانه ۱۰۰ نفر پزشک (خانم مجرد- متأهل حداکثر ۳۰ نفر)، دندانپزشک(خانم و آقا)، داروساز (خانم و آقا) عمومی به شرط داشتن معدل ۱۷ و حداقل یک مقاله نمایه شده در ISI یا  Medline به عنوان نویسنده اول می‌توانند خدمات طرح نیروی انسانی خود را در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی کنند و معاونت علمی ریاست جمهوری حقوق ماهیانه معادل یک مربی را به آن ها پرداخت می‌کند.

نوبت تقسیم نیروی انسانی هر دو ماه یکبار و نوبت آینده در دی ماه است. بدیهی است این سهمیه سالیانه ۱۰۰ نفر برای کل کشور است و به صورت رقابتی بر اساس سطح علمی CV فرد متقاضی و عملکرد پژوهشی مرکز تحقیقات مربوطه توزیع خواهد شد. لازم به ذکر است به زودی سامانه ثبت‌نام واجدین شرایط در سایت HBI ایجاد و به اطلاع رسانده خواهد شد.

کد خبر 347414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.